Onsdagkväll

2014-01-08 @ 21:36:12
I måndags förmiddag drog jag iväg på ett bodystep pass, 
kom knappt därifrån levande då ac´n inte var påslagen
så jag var klippt slut efter uppvärmningslåten ;) 
Mackan och Vilma tog en snabb tur till Tornby för att byta en 
julklapp som blev dublett.
 
Efter lunch mötte vi upp Fam Gustafssons för en efterlängtad playdate 
i lekparken i Trädgårdsföreningen :)
 
Efter kvällsmaten tittade vi förbi Fam Forsberg 
i deras nya hus, överlämnade en liten inflyttningspresent.
 
(Tog inte en enda bild under hela måndagen :( )
 
Idag på förmiddagen tog Vilma och jag en cykeltur till en lekpark 
som ligger i området Stolplyckan.
 
 
Lagom när vi kom innanför dörren
kom Vilmas morfar förbi med sin matlåda.
När han åkt vidare till jobbet igen så började 
Vilma och jag med operation plocka bort julsakerna.
Kvar är julgardinerna och julgranen. 
Julsakerna är mysiga men jisses vad rent och fräsch det blir 
när man får plocka bort dem.
 
Gladfisen ♥
 
Igår hade Vilma med sig sina fina julsaker som hon 
gjort på dagis med sig hem. Hon hann gå på julledigt
innan de hade plockat ner dem så de får helt enkelt åka fram till nästa jul :)
 
Nu: Se klart avsnittet av Private practice och sen tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback