Hänt i veckan ;)

2014-06-07 @ 22:41:42
 
Onsdag 28/5
Förmiddagshäng med kusinerna :)
 

Eftermiddagshäng med pappa Markus som slutade tidigare på jobbet
då det var röd dag på torsdagen.
 
Blev ett träningspass på kvällen :)
 
Torsdag 29/5
Jag jobbade 11-17. Efter kvällsmaten tog jag med mig Vilma till 
Maxi för lite veckohandling.
 
Fredag 30/5
Jobbade 9.30-17. Då Markus också jobbade ryckte mormor och morfar in som barnvakt ♥
Eftersom att det var klämdag så var dagis stängt..
 
Lördag 31/5
Jobbade 9.30-17
Efter kvällsmaten tog vi en liten tur till trädgårdsföreningen.
Söndag 1/6
Jobbade 11-17
 
Måndag 2/6
Jobbade 9.30-17
Efter kvällsmaten körde vi utehäng i lilla lekparken.
 
 
Tisdag 3/6
 Äventyr i skogarna i Tinnerö.
Det blev en längre promenad i skogen än vi tänkt från början då vi
kom ur spår ett tag ;) hahaha
 
Eftermiddagshäng i regnet.
 
Onsdag 4/6
Förmiddagshäng i Vidingsjö med Forsbergs.
 
Hem för lunch och sen dressa om för sommarfest på dagis.
Lite mingel på dagis och sen en promenad till Trädgårdsföreningen där
barnen sjöng sånger :)
 
Torsdag 5/6
Jag jobbade 11-20, Mackan jobbade. Vi kollade med farmor om hon ville hänga 
med Vilma. Farmor ville gärna spendera sin torsdag med Vilma ♥
Heeeej vill ju inte gå på dagis mer än nödvändigt ;) haha
 
Sveriges nationaldag 6/6
Mackan och Vilma var lediga men jag jobbade 10.30-17.
Hej, någon måste ju jobba när alla andra är lediga ;)
Mackan och Vilma hängde med Forsbergarna i Vidingsjö och
efter lunch veckohandlade de på Maxi.
När jag kom hem från jobbet så käka vi kvällsmat och se drog Mackan iväg
till Vikingstad för en f.d kollegas födelsedagsfest. 
Vilma och jag tog cykeln ner till Helikopterlekparken, innan vi hojjade hem
så cyklade vi förbi Skorpan och sa godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback