Söndagkväll

2014-06-22 @ 21:15:03
Söndag 15/6
Jobbade 11-17
 
Måndag 16/6
Jobbade 9.30-17
Efter kvällsmaten drog jag på mig tr'äningskläderna och hojjade ner
till Actic för ett bodystep pass.
Mackan och Vilma åkte ut till Vilmas farmor och farfar. 
De var gulliga och ställde upp som barnvakt så att jag kunde
åka till Ullared och spendera pengar ;) ;)
 
Tisdag 17/6
Klockan ringde 04:15. Sarah plockade upp mig 05.00.....mot ULLARED
Blev två låååååååånga kvitton och några kronor fattigare ;)
 
Onsdag 18/6
Vilma och jag var lediga.
Vi hängde med Forsbergarna i Helikopterlekparken på förmiddagen.
 
På eftermiddagen fixade vi lite ärenden på stan, postade traderavinster, köpte jordgubbar m.m.
 
Sen tog vi en tur till lekparken i Trädgårdsföreningen.
 
Hem för att möta upp en Traderavinnare som skulle hämta ett par skor.
Och sen börja med kvällsmaten.
Spexarn vid matbordet:
''
Så fort Mackan kommit hem från sitt möte på jobbet hojjade jag ner till
Actic för ett bodypump pass.
 
Torsdag 19/6
Jobbade 11-20. Lämnade Vilma vid 09.10 på förskolan så att hon skulle få vara
med på midsommarfirandet. Det innebar att jag hade lite tid över innan jag behövde
åka till jobbet, jag tog mig an stykhögen...Kul, jättekul ;)
 
Midsommarafton 20/6
Även fast att det är Midsommarafton så måste man gå en sväng till lekparken ;)
 
 
Sen blev det midsommarlunch och sen bar det av till Vårdnäs för midsommarfirande.
 
Midsommardagen 21/6
På förmiddagen (förmiddag och förmiddag, nästan lunchtid) hängde vi med Forsbergs i lekparken.
 
 
Efter lunch tog Mackan först en powernap och sen drog han på sig löparskorna.
Vilma och jag spelade spel och pärlade.
Efter 16-tiden trillade Forsbergarna in på lite tacos.
 
Söndag 22/6
Vid 10-tiden gick bilen mot Tift för jordgubbsplockning med kusinen.
 
Hem för lunch och sen packa regnkläderna för en skogsutflykt med Forsbergarna.
 
När vi kom hem från skogen så drog jag på mig löparkläderna och tog en runda runt ån.
Efter kvällsmat och dusch så mötte jag upp Emma för en date :)
 
Nu är det jordgubbar och glass och tv-läge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback