Fredagkväll

2014-03-07 @ 21:34:53
Sitter i soffan, kvällsmaten nyligen intagen, Let´s dance är
på i bakgrunden...
Mackan och jag möttes nästintill i dörren när jag kom hem från jobbet,
jag slutade 19.30 och vid 20.10 hade han samling med innebandylaget inför
kvällens match.
Så det blev ett hej och hejdå i dörren.
 
I torsdags jobbade jag 12-19.30.
Det innebar att Vilma och jag hade förmiddagen ihop ♥
Efter frukosten: En omgång Bamse och tjuvstaden
( börjar bli en vana ;)
Vi tog en sväng till sandlådan .
 
Idag har jag jobbat 11-19.30.
Jobbdagen gick riktigt fort, Sarah och jag plockade om
bland reaböckerna/reaborden. Med målet att få alla reaborden längst fram i butiken samt
på samma sida. Vi har lite kvar att pyssla, ganska skönt med tanke på att det är våran jobbhelg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback