Jobba REA jobba REA jobba lite till

2014-03-02 @ 22:34:36
Dag 9/9 var i fredags. Ä N T L I G E N!
Det har med andra ord inte hänt allför mycket utöver jobb ;)
 
20/2 Jobbade 12-19.30
21/2 Jobbade 11-19.30
22/2 Jobbade 9.30-17
Efter kvällsmaten åkte Mackan till Jens för tv-spelskväll. 
Vilma och jag fick ett snabbesök av morfar (Vilmas) som skulle hämta ett papper.
Sen myste Vilma och jag i soffan framför melodifestivalen, men det tog inte lång tid förrän det såg ut såhär:
23/2 Jobbade 11-17
24/2 Jobbade 9.30-17
Mormor (Vilmas) var barnvakt åt Vilma :)
Sen på kvällen åkte Mackan och Vilma ut till Holmetorp, där Vilma skulle få sova
över till tisdagen. Jag drog iväg på ett bodystep pass.
25/2 Jobbade 7-15
Efter vi slutat våra jobb åkte vi ut till Vilmas farmor och farfar för att hämta hem vår skrutt ♥
26/2 Jobbade 16.30-20
Den 25-26 /2 hoppade jag in och jobbade extra. Fick bestämma min arbetstid själv på
onsdagen, därför valde jag att börja vid 16.30 så Mackan hann komma hem så Vilma
inte skulle behöva va på dagis. Heey vill ju inte att hon ska gå på dagis mer än nödvändigt ;) haha
Så innan jobbet hängde vi med syrran, Skorpan och Grynet.
Barnarbete i trädgården ;)
 
Pannkakslunch
 
Spel: Löjliga familjen
 
27/2 Jobbade 11-20
Vilmas mormor var barnvakt :) :)
28/2 Jobbade 9.30-20
Och min namnsdag (MARIA)
Vid 18-tiden på fredagskvällen kom det ett blombud till jobbet.
Världens finaste man och barn hade skickat en superfin tulpanbukett till mig ♥
 
Och när jag kommer hem efter min 9.30-20 dag och dag 9/9 
så väntar detta på mig:
Finaste Fam Forsberg hade skickat ett namnsdagspaket till mig.
 
+ att jag fick en jättefin tulpanbukett av mamma och pappa. (missa att ta kort på den)
och mina fina vänner har sagt grattis/skickat sms :)
 
1/3 L E D I G! 
Vi tog en härlig sovmorgon, eller sovmorgon och sovmorgon. Vilma vaknade vid 07
men vi låg kvar i våran säng och myste en stund.
Efter frukosten gick vi ut en sväng.
 
Efter lunch bestämde vi oss för att äntligen gå på Bamse och tjuvstaden.
Vilma har velat se den sen 2-2,5 månad tillbaka, sen de började göra reklam för den.
Vi sa då vi nåt svagt ögonblick att vi skulle gå och se den på bio.
Och det mina vänner har hon kommit ihåg ;)
Hon vann biobiljetter när hon var med i Corren när hon fyllde 3 år.
Så sagt och gjort bokade vi biljetter och gick iväg.
Hon tyckte det var jätteroligt.
När bion var slut gick vi hem och åt mellis och sedan smet jag
iväg för att köra bodypump.
 
Idag började vi dagen med tvättstugan och sen körde
vi en tipspromenad med Fam Forsberg i Vidingsjö.
 
Hem för lunch, måla målarbok, bygga lego, pyssla fotoalbum m.m
Spela fiskdammen.
 
När Mackan och Vilma började med kvällsmaten så åkte jag till Maxi
för lite veckohandling.
Efter kvällsmaten spelade vi lite till ;)
 
Innan läggdags hann vi med att måla Vilmas naglar med.
 
Nehe ni, nu blev klockan sådär mycket ikväll igen..
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback