Ny vecka nya tag

2014-03-17 @ 09:36:18
Måndag morgon, frukosten är intagen.
Vilma mår äntligen bättre, det är fortfarande snorigt och hostan gör
sig påmind när hon hoppar/springer men febern har hållt sig borta sen i torsdags iallafall.
Mackan och Vilma hade en tid hos barnläkaren Anders i fredags, ville veta om hon hade åkt
på nån lunginflammation eller nåt annat spännande ;) 
Diagnosen blev:  virus med en lättare luftrörskatarr.
Men nu går det iallafall åt rätt håll!! 
Jag jobbade 9.30-20.00 i fredags sen dog jag lite i soffan när jag kom hem ;)
I lördags hade vi en lekparksdate med Forsbergarna nere vid en lekpark vid Stångång.
Det blev ingen längre stund då det blåste och va riktigt ruggigt ute...
Vilma frös efter ett tag så vi hojjade hemåt...
 
Efter lunch åkte jag iväg till Tornby en sväng, skulle spana in ett par gympadojjor på XXL men
det slutade med att jag köpte 3 par skor på skopunkten..haha
När jag kom hem från min shoppingrunda så kom Markus mamma förbi, de skulle upp till US för att
hälsa på Markus mormor.
När de kom hem så hojjade jag ner till Actic för ett bodypump pass med Sarah.
 
På kvällen såg Mackan och jag denna:
 
Efter frukosten i söndags åkte Mackan ut till Holmetorp för att meka motorcykel.
Vilma och jag hade tvättstugan sen mötte vi upp Forsbergarna i Vidingsjö.
 
Efter lunchen (blev sen lunch, va så skönt i solen i Vidingsjö) tog Mackan en tur på stan
, tejp till innebandyklubban skulle inhandlas.
Sen spelade vi spel, pysslade med playmais, pysselbok.
Jag pysslade lite med Vilmas fotoalbum.
En cykeltur till Ica för inhandling av potatisgratäng, slutade med att Mackan gick hem och lagade mat
och Vilma och jag var kvar ute.
 
Tandborstning står på schemat sen ska vi möta upp Emma för en date.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback