Tisdag och Onsdag

2014-03-05 @ 21:27:27
Innan förskolan igår:
 
Ledig dag med min skrutt.
Strax efter kl 10 i förmiddags mötte vi upp Fam Forsberg i Valla.
 
Efter två uppfriskande timmar i Valla bar det hemåt för lite lunch.
Efter lunch spelade vi några omgångar med Bamse tjuvstaden - kvartettspel-
Ett varv med moppen och dammsugaren och sen körde vi utehäng igen :)
 
Vi tog cykeln, de har ju börjat soppa bort gruset nu ! V Å R K Ä N S L O R!
En tur till "älg-lekparken"
En tur till stora lekparken.
Klättra i bergen.
 
Vilma hittade även några vårblommor som hon plockade och satte i
en mugg när vi kom hem.
Vi va hemma vid 16.30, 5 min senare kom Mackan hem från jobbet.
Han och Vilma drog igång maten och jag gick iväg för att posta lite traderapaket.
När jag kom hem hade Jens kommit, vi åt kvällsmat ihop och nu
är Jens och Mackan nere på HiFi-klubben på nån "högtalarkväll".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback