The Forsbergs are best ;)

2011-01-14 @ 12:01:35

Vet inte riktigt vad jag gör om kvällarna eftersom att jag inte hinner blogga :p haha
I tisdags så traskade Vilma och jag bort till Annelie för lite skvaller & fika =)


I onsdags så följde vi med The Forsbergs på en promenad genom Trädgårdsföreningen, efter den blev vi bjudna på fika ;) Vilma och jag har det ganska bra om dagarna ;)
(Lånar några bilder ifrån http://stkorsgatan10.blogspot.com/)



Vid 17:20 körde jag ett body pump pass på nya stället Actic ihop med muskelknuttarna Emma & Lina ;)
När jag kom hem ifrån träningen så var Vilmas farmor & farfar här på besök.
Snälla svärmor ska sy ett par gardiner utav det lila tyget som jag köpte på Åhléns åt oss!! Den lila duket ligger redan på soffbordet, ska bli spännande och se när gardinerna kommer upp! Hoppas det blir som vi tänkt oss :p
Igår tog Vilma och jag en liten sväng på stan, postade några Traderapaket.
När Mackan kom hem från jobbet så fixade vi lite käk, vid 18:30 åkte han iväg på fotbollsträning.
Vilma och jag blev uppbjudna till Forsbergarna på lite bus & lek! =)
♥ De är så himla fina! Är så glad att vi har dem i trappuppgången bredvid. ♥
Vilma fick sin kvällsgröt vid 20:00, vid 20:30 sov hon så sött i sin säng.
Jag tog hand om strykhögen & disken.
När Mackan kom hem vid 21:30 så satte vi oss i soffan och tog det lugnt.

Just nu ligger Vilma och sover, hon borde vakna snart då hon sovit i 2h nu.
När hon vaknat blir det lunch och sen en sväng ner på stan för att kika in på Ohlssons tyger.
Vid 18 ska jag gå ner och möta upp Annelie utanför hennes jobb, vi ska gå och köra lite gym, hoppas på att det är lugnt en fredagkväll :P


Kommentarer

Postat av: Sarah

Jag var faktiskt på BP pass på Actic idag! Ett avkortat sådant! =o) Blev lite paff när jag fick höra att vi skulle stryka triceps och biceps. o_O



Hmm, den lila duket... Intressant formulering... =oP



PUSS!!

2011-01-14 @ 13:16:28

Postat av: Maria

Meeeh Sarah, det heter den lila duket! Jag lovar :P haha Oki´rå men ibland är det svenska språket lite svårt...

Oh noo, biceps och triceps som är roligast!!



PUSS!!

2011-01-18 @ 19:10:52
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback