Grattis i mellanskott

2007-06-29 @ 20:23:09
Oki, nu är det evigheter sen som jag skrev blogg men har inte riktigt haft tid...
det har hänt nåt typ helatiden :) Har äntligen semester!! :D
Ska uppdatera lite vad som hänt för den som är nyfiken, kanske förekommer en o annan bild också ;)
Det hela slutade med en 10-20 torsdagen den 21/6...jobbade kväll med Sarah vilket alltid är lika trevligt!
Du är underbar babe! <3
Fredag den 22/6 betyder midsommarafton...vilket innebar upp och hoppa tidigt...
Skulle fira midsommar på Lilla Rätö (Markus bror har land där) Ligger inte riktigt i västervik..men där i trakterna...typ..haha det är en Ö iaf :) Det va riktigt mysigt...det började med en drink..o ja alkoholen i den kändes ganska fort ;) Vi åt ute...så vädret va skapligt....börja regna framåt kvällen...likaså lördagsmorgonen...
O det va ingen vanlig dag för det va min 22-årsdag!! *Grattis till mig i efterskott* Ronnie, Annika, Ella, Lisa, Arne, Gertrud, Håkan och Markus sjöng för mig på morgonkvisten...ett helt luciatåg...mysigt!
Åkte hem framåt 15-tiden på lördagen...skulle hem o städa...Födelsedagsfika vankades på söndagen.

Markus ser smått "nödig" ut

Lisa påväg att hoppa i vattnet och Lisas morfar Håkan

Lisa

Lisa är ingen badkruka iaf...

Ronnie,Annika & Håkan på bryggan

Ella & Markus

Ella har hittat en nyckelpia

Älsklingen

Älsklingen igen

Jag

Haha, Markus försöker stänga fönstret :P

Spela lite kasta gris när regnet dugga utanför

När regnet upphört kasta vi lite pil

Det va midsommarafton....Ska förklara min rubrik....Lisa sa grattis i mellanskott till mig..
haha kan man säga grattis i efterskott så kan man väl säga mellanskott...så söt!
Tror jag publicerar denna o gör ett nytt inlägg....
suger när allt försvinner...
See u soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback