The O.C för hela slanten ;)

2007-03-27 @ 10:00:27
Jajjemen, fredagskvällen bestod av O.C samt Let´s dance.
Likaså lördagskvällen och söndagskvällen ;) Kunde inte ha
varit en bättre helg...jo om jag hade vart ledig men men ibland måste
man jobba helg också..måste ju tjäna lite pengar. Efter jobbet i lördags
va vi och handla...typ 1,5 timme... haha man får bra motion av o yra runt på Maxi.
Jisses har nog aldrig gjort av med så mkt pengar på o handla mat...1600:- :P
Va hemma hos Anna & Linus o fira Linus 25-årsdag, mycket trevligt.
Igår va det jobba igen som stod på schemat, dagen gick ändå hyffsat fort, hade
tre pall med varor. Efter jobbet tog jag röda faran och åkte till Feelgood för att
köra ett core-pass. Kändes i magen kan jag säga....kan bero på att det va magen jag träna :P
Men har faktiskt inte träningsvärk idag :D wiee...
Hade stora planer på att gå på ett body pump pass på morgonen idag, grejen va den att
det va kl 07:00...en timme tidigare än det som jag va på i fredags...och sen är ju klockan egentligen inte 07:00 utan 06:00 o då va det sisodär o gå upp så jag låg kvar i sängen o sov istället men nu ångrar jag det....
ville ju så gärna köra ett pass idag...men men...
Ska sätta mig lite på balkongen innan jag åker till jobbet....Har en 20-kväll med Lotta...wiee lr nåt...

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback