100 saker

2007-11-21 @ 12:22:19
Blev utmanad av Lovisa att skriva 100 saker inte så många vet om mig
Kommer nog inte gå så bra å komma på men ger det ett försök;)

1. Jag heter Linnéa i andranamn
2. Jag heter även Ellinor i andranamn
3. Jag har bott i Ekholmen under hela min uppväxt
4. Nu bor jag och Markus i en 2:a
5. Jag har alltid velat bo i ett hus med trädgård
6. Bott i lägenhet hela livet
7. Markus föräldrar bor i ett hus med trädgård
8. Jag gick 1-5 på Blästadskolan
9. Jag gick 6-9 på Ekholmsskolan
10. Jag gick gymnasiet på Ljunkan
11. Jag gick Barn & fritid
12. Jag har inte jobbat med barn efter studenten
13. Jag blev trött på det efter alldeles för mkt praktik på förskolor
14. Jag har jobbat på Bokhandeln sen efter studenten
15. Jag började med ungdomspraktik i 6 månader
16. Jag trivs
17. Jag har fått en vän för livet genom jobbet
18. Jag har drömt om en kollega
19. Min första pojkvän hette Per
20. Vi va inte tillsammans så många månader
21. Han lärde mig va ordet samlag betydde
22. Sen va jag ihop med hans tvilling Tord
23. Jag har haft en kk i min ungdom :P
24. Tänker inte nämna hans namn men det börjar på D
25. När jag och min nuvarande pojkvän träffades va jag ihop med en kille
26. Lovisa & Milla parde ihop Markus & mig
27. Den kvällen kommer jag aldrig glömma
28. Jag gillar dansfilmer
29. Jag har en storasyster som heter Anna
30. Min barndomsvän heter Cecilia
31. Vi är vänner fortfarande
32. Jag har vart utomlands 2 ggr
33.1:a gången med Annelie i Spanien
34. 2:a gången med Markus i Grekland
35. Jag va olyckligt kär i en kille i min barndom
36. Han va några år äldre än mig...3 år
37. Han visste om att jag gilla honom
38. Men han tyckte att jag va förliten
39. Han va tillsammans med Millas kusin
40. För o reta mig stod de framför mig o hångla
41. Det är förlåtet nu på äldre dar
42. Han och jag är fortfarande vänner och pratar ofta
43. Det som är lite roligt är att han gilla mig för ca 3 år sedan
44. Hihi, åldersskillnaden är fortfarande densamma.
45. Vi tog kort hos Corren för en vecka sen ca
46. Bilder på personalen som kommer va med i en bilaga til Corren 
47. Lite pinsamt men ändå roligt
48. Jag har haft ätstörningar
49. Jag har även mått så dåligt att jag använt rakblad
50. Jag va ganska blyg under hela skolgången
51. Men det tror jag har växt bort nu
52. Jag har min mormor & farmor i livet
53. Morfar gick bort för snart 6 år sedan
54. Farfar gick bort för 4 år sedan
55. Jag har 11 kusiner på pappas sida
56. Jag har 2 kusiner på mammas sida
57. Min släkt bor i Norrköping
58. Markus och jag har vart tillsammans i 3 år i April 08
59. Han är den första som jag har sagt att jag älskar
60. Det är nog även mitt första seriösa förhållande
61. Jag nog ingen som jag direkt kan lita på till 100%
62. Sånt tycker jag är svårt
63. Jag har lätt för att gråta
64. Jag är lättskrämd
65. När jag börja jobba på Bokhandeln läste jag inte en enda bok
66. Nu tycker jag att det är mysigt o lägga sig i soffan och läsa
67. Har dock inte den tiden
68. Ser fram emot jul
69. Jag tycker att det är en mysig högtid
70. Men nu på senare år är det mer som ett stressmoment
71. Allt man ska hinna med, man ska träffa släkt o fara hit i dit
72. Måste ha en riktig julgran
73. Det luktar så gott
74. Gillar och köpajulklappar till nära och kära
75. Är ganska generös va det gäller presenter
76. Tycker det är mysig och sitta o lyssna på julmusik och slå in paket
77. Ser fram emot julrushen på jobbet men ändå inte ;)
78. Jag är pedantisk
79. "gillar" att städa
80. Jag har tränat sen 7:an
81. Va en såndär step up-aerobics tjej
82. Nu blir det mest gym
83. Jag brinner för träning
84. Hinner inte träna så mkt som jag vill
85. Har svårt att se folk som kräks
86. Håller alltid för händer för ögonen när sånt visas på tv
87. Det är nog min största fobi...blää
88. Ormar är också en fobi, iiihh
89. Favoritmaten är flygande Jakob
90. Jag har fejkat orgasm
91. Jag är inte så svartsjuk av mig
92. Jag tycker att det är läskigt när äldre personer kommer
in på jobbet, inte läskigt men jag blir nervös
93. Jag tror att de ska trilla ihop
94. Jag skulle vilja kunna sjunga
95. Låten curly sue betyder mkt för mig
96. Jag skickar alldeles för mkt sms
97. Men jag gillar o få sms, så ni vet
98. Jag har en piercing i naveln
99. Jag skrev 80 saker och sen kom jag emot stäng av knappen på datorn med foten så allt försvann, jag tyckte inte om mig själv just då
100. Jag har säkert berättat det jag skrivit för nån eller några

Tror att många personer vet många av dom här sakerna om mig, men det är svårt.
Jag utmanar Stina, Ola och Sarah att göra samma sak på sin blogg




Kommentarer

Postat av: Sarah

I have met your challenge! Men snälla du, inte mer!!

2007-11-22 @ 00:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback