ljusa jeans

2007-09-26 @ 21:09:27
Ehh, hänt sen sist...
Jo, förra fredagen lr ja fredagkväll så hade vi one tree hill kväll här hemma..... :)
I lördags så va Lina och jag hemma hos Emma och åt middag.
Emma hade gjort jättegod lax med pesto o bandspaghetti o sen till efterrätt kladdkaka.
Hon är super i köket den där tösen! :)
Kvällen blev lugn....blev ännu en one tree hill kväll....kolla på en Beck film,  det tysta skriket.
Den va riktigt riktigt bra....kolla på jarhead också...lr det va nog mer Markus som kolla på den.
Sen söndagen....eh jo vi va nere hos Sarah på bokmedia och hälsade på henne där hon jobbade i son ensamhet.
Sen va vi och handla på maxi...Sen kom Tobbe, Åsa & Mange på eftermiddagen....då blev det film...massa snacka....o myspys :) Riktigt trevligt.
Måndagen bestod av jobb 10-18 och sen körde jag och Sarah gym efter det :)
I tisdags blev det träning innan jobbet *duktig* sen jobba jag 13-20......mindre rolig kväll...skulle jobbat med Fredrik men han skulle på någon kurs så fick jobba med Lola (Lotta & Lasse)...o humöret va la inte riktigt på topp.
Men men....
Idag har jag vart ledig o det har vart gött mos!
Emma och jag har vandrat runt ett par timmar på stan idag.... trevlans!
Har äntligen fått tag på ett par ljusa jeans! :D *överlycklig*
Va på JC på ikano igår o de hade nästan bara mörka jeans o killen som jobba sa det att det är det som är inne nu...så kommer nog inte ljusa jeans förns till våren...men va faen så länge vill jag ej vänta!!
Hitta ett par jeans men strl 26/31 va förstort....
Det är nämligen så att mina favoritjeans gick sönder för lite mer än en månad sen...lr två av mina favvojeans sprack...de ena i grenen o de andra på knäet o ett tredje par gick dragkedjan sönder på...hade skapligt oflyt den veckan :( O där ibland va mina ljusa jeans.....dom bästa av dom bästa.
Men så idag när Emma och jag gick på stan så hitta vi ett par på JC...haha Emma sa det att vi går inte här ifrån förns du hittar ett par...o där hade de massa ljusa jeans....så äntligen!!
Fine att det är mörka jeans som är inne nu men jag har bara mörka jeans i garderoben vill gärna ha ett par ljusa också...oki de är inte riktigt lika bra som mina förra jeans men men man kan inte få allt...
men är ganska nöjd med dem ändå :D
Shit vilket långt inlägg...haha
Imorgon står storken på schemat 08:20 så blir upp o hoppa tidigt imorgon.
Nu är det dags för en kvällspromenad :) Blev inte någon träning idag.

Puss

Kommentarer

Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en skön kväll! :)

2007-09-26 @ 21:17:37
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback