Återigen har instrumenten åkt fram

2008-04-01 @ 18:49:16
Kom hem ifrån kvinnohälsan för ett tag sen. Jag hade fått en tid för att göra
en gynekologisk hälsokontroll. Men den va 17:40 och jag skulle ha jobbat till klockan
20:00 ikväll egentligen men eftersom att jag inte jobbat idag p.g.a borttappad röst
så hade jag tid...men jag såg lappen på köksbordet strax innan 17:00...haha tänkte hej
jag kan ju lika gärna göra det idag då jag skulle ha gått.
Va en liten klassåterträff i väntrummet....haha....två stycken ifrån lågstadiet va där samtidigt
och helt plötsligt kommer Lina dit....haha...shit vilka frågetecken vi såg ut som :P
Vad är oddsen att vi ska dit samma dag samma tid...och vi hade inte sagt nåt till varandra.
Där ser man...det va nog det roligaste idag :P
Nu ska jag fixa lite käk tills Markus kommer hem ifrån träningen med Stoffe.
Medans de två va o träna så tog jag och Lina en date på kvinnohälsan :P

O min rubrik är nog inte så många som förstår...ganska intern skämt.
Jag skulle förklara mitt gynekologbesök en annan gång ...med alla instrument
som de använde bla...bla...bla...bla....jag sa iaf att jag hade haft en hel orkester i mig.
*fniss* Det va kul då iaf :P

Kommentarer

Postat av: Sarah

Ah, duttig flicka! Viktiga saker det där! Hoppas det gick bra iaf, och att inget lämnades kvar! Typ en liten tvärflöjt eller nåt. Inte kul att hitta det en dag... ;o)
Jag hoppas du tog mitt råd och bad dom gräva ordentligt. Hellre för mycket än för lite, vettu...=oD
PUSS!

2008-04-01 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback