Rubriktorka

2008-08-02 @ 13:39:52
I torsdags va Mackan och jag och badade vid Stureforsbadet. Vädret såg inte så lovande ut när vi åkte dit, men efter att
ha suttit där i 15 min så sprack det upp och blev underbart väder, klarblå himmel och strålande solsken :) *lovely*

Efter att ha göttat oss i solen ett par timmar så åkte vi hem, duschade och sen traska vi ner på stan en sväng :)
Va nere på Bokmedia och hälsade på Edvard och Sarah :) Sen gick vi till Ming Palace och åt supergod mat!!! *gött*


Sen fick vi ett ryck och gick ner och bowlade! Lite impuls sådär....JAG VANN!!!!! :D


På kvällen hade vi besök av Tobbe och Åsa. Vi spelade lite Wii och hade det trevligt :)

På fredagen va det bad som gällde, prästgårdskajen med syster, Linus, Malin, Tobbe. Åsa och vi, senare kom Limpans polare Samuel :)


På kvällen kom söta Lovisa förbi och vi åt god mat, spelade wii (fast det va bara kul när jag vann) :P haha
Sen åkte vi och spelade minigolf i Valla, haha skrattar fortfarande åt att man inte får så bakom pelaren :P *asg*
Lovisa läste liiite fel på en lapp som satt på ett staket, hon läste: Stå inte bakom pelaren...eh what vilken pelare :P
Egentligen stod det stod ej bakom spelaren...inte lätt alla gånger ;) Du är söt du tjejen ;)
Resultatet blev följande: Mackan vann, Maria andra plats och Lovisa på tredje plats men det va jämt :)
Sen åkte vi hem och tittade på The eye (Lovisa fick bestämma film, dock redan en hon sett innan....haha
Den va lite små läskig faktiskt...va länge sen jag/vi såg en skräckfilm här hemma..,,Mackan burra in sig i mitt knä igår...haha

Tack för en trevlig kväll tjejen :)

Imorse va det Body Pump som gällde....ett svettigt men mycket roligt pass!

Nu kallar diskhögen/strykhögen och spisen (typiskt allt på en gång ;)
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Elin

Tack så mycket!

2008-08-04 @ 11:18:57
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback