Bar BQ

2008-06-26 @ 09:57:36
Igår va det onsdag och det betyder att jag är ledig!!
Solen tittade fram några minuter på morgonen så jag passade på att
sätta mig i brassestolen och läsa lite....satt kanske där lite för länge då
det senare blev lite bråttom. Skulle möta Sarah på gymmet kl 11:00.
Kom nog inte förns en kvart senare......va tvungen o slänga i mig lite frukost innan.
Så det blev inte så mkt konditionsträning för min del men vi körde en del styrka.
Så idag känner jag faktiskt av det lite i biceps och mage.!!! *as nice*
Jag får ju inte träningsvärk av Body pumpen längre (visserligen fick jag lite lite träningsvärk av måndagspasset
men det va insida lår och bröst) Så just nu känns det riktigt skönt!!
Efter vi vart o tränat så kom jag in i jag-orkar-inte-göra-någonting-just-nu-humöret.....Satt mest och slappa vid datorn.
Men kom igång efter ett par timmar då jag tog tag i både disk och strykhög =) Lagade mat också!
Sen lite innan 18 så hojja jag ner till Bokmedia där det vankades lite förfest för att sedan gå ut o äta en bit mat =)
Det va Edvard, Danne, Göran, Plutten, Sarah och jag, mycket trevligt tillställning då vi alla har lika sjuk humor ;)
Vi va och åt på Bar BQ, riktigt gott!

Här kommer lite bilder ifrån kvällen:



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback