06:45 redo för Body Pump

2008-05-16 @ 10:23:09
Hahah jag kan fortfarande inte fatta att jag steg upp 05:45
för att en timme senare befinna mig på Body Pump passet.
Helt otroligt, trodde aldrig att jag skulle lyckas ta mig upp...
o så har jag sovit dåligt inatt, vaknat flera ggr o det gjorde mig ännu
mer tveksam om jag skulle orka upp när alarmet ringde.
Men jag gjorde det!! Damn jag är stolt över mig själv.
Upp och hoppa, på med träningskläderna satte mig i köket
och läste corren och åt min tallrik gröt :)
Haha Sarah det va samma tomte idag på passet..så jag kände mig
helt slut innan passet började...dessa 20 singlar på bröstlåten är för j*vliga.
Jag kände att jag förtjänade ett par mintuter i solariumet...haha
Jisses vad tid jag har över tills jag börjar jobba, inte förns 13:00.
Idag känner jag mig duktig, dock kommer sista timmarna på jobbet va sega då
min trötthet kommer komma krypandes..men ska försöka hålla ut till 20:00.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Milla

Haha lr huuuuuuuuuuuuuur, får se om ja hittar en sexgunga åt er där då.. inte många timmar kvar nu. pirripirr. Får allt ta o ses när vi kommer hem tycker ja! Ehh jag e där efter bröllopet bara. Hade massa avsnitt men mamma snodde tillbaks datorn. Morrrrr
Hat bra här hemma i kylan;P
Puss

2008-05-16 @ 12:57:46

Postat av: Matilda

Hej Maria! Long time no see, fast jag brukar läsa din blogg :P Fattar inte hur du orkar gå upp så tidigt för att träna! snacka om självdisciplin! :)
Och btw, desperate housewives är ASBRA!
Kramen.

2008-05-17 @ 09:35:01
URL: http://pantzu.blogspot.com

Postat av: Matilda

Här är det bara bra! Hoppas bara på mer värme snart. Sunkigt väder hela helgen :(
Jag tränar på Medley. Är så skönt att kunna blanda lite med simning och sådär :) Fast jag har inte kommit igång ordentligt med all träning. Tycker det är rätt svårt!

2008-05-19 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback