Ont i halsen :(

2008-05-30 @ 07:34:28
Skit också..kände redan igår att allt inte stod rätt till i min hals...
har varken tiden eller lusten att bli sjuk nu.....
men känns som man läser på var och varannan blogg att någon är förkyld....
nu på sommaren...nu kan man la ändå inte gå o bli förkyld....
Jag som är inbokad på Body pumpen imorgon 11:00 med Charlotte.
Och jag SKA gå!!!!
Nehe nu ska jag ut och gå....underbart i solen och grymt bra musik i ipoden!
Sen är det frukost med pappa, han jobbar i grannhuset :)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Joakim Forsberg

krya på dig! pumpa åt mig med :)

2008-05-30 @ 07:36:50
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Postat av: Liten

Krya på dig!

2008-05-30 @ 07:39:55
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Postat av: Syrran

Usch inte förkyld igen:(
Vad roligt med pappa i grannhuset! hur länge är han där?
Krya på dig!
puss

2008-05-30 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback