06:45 Body Pump

2008-10-17 @ 10:32:29
Imorse ringde klockan (alarmet på mobilen gick igång) 05:30.....
Kan la inte påstå att jag va pigg som en mört (Vart nu det uttrycket kommer ifrån...heter det så överhuvudtaget...)
Men jag masa mig upp ur sängen, på med träningskläderna och käka frukost och sen hojja jag ner till
Feelgood för att köra Body Pump....Det suger att gå upp sviiintidigt men det är så sjukt skönt när man väl kommer igång!!
Imorse tror jag att alla killar hade vågat sig dit, för det va fler killar än tjejer och det är ganska ovanligt.

Nu har jag vart duktig och diskat, kan ju va bra att få undan diskberget ifall det är så att hyresvärden kommer och sätter upp vår köksfläkt idag *håller tummarna*
Nehe om man ska ta tag i strykhögen sen i onsdags också...sen är det dags att dra sig till jobbet!
Känns rätt ok faktiskt, jag är ju LEDIG i helgen!! *sweeeeet*

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Hanna

Asså nu får du sluta... du är ju äckligt aktiv.. haha Nejvars. Snarare superduktig =) Ha en toppendag gumman!

2008-10-20 @ 08:57:54
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback