Bortbjudna både fre & lör

2008-10-26 @ 16:29:02

Efter arbetspasset 10-18 så va det aningen jalla jalla för klockan 19:00
skulle vi va hos Andreas och Jenny, där vi va bjudna på middag. Det va mycket trevligt.
Det bjöds på fläskfilé med bacon och potatisgratäng och till efterrätt snickerskaka med jordgubbar.
Jag smakade på snickerskakan men åt inte upp den, den såg så himla god ut och det va den men kände
inte för o riskera något. Men det va en trevlig kväll :)
I lördags jobbade jag inne i stan med Danne, det gick fort. Det går alltid fort att jobba inne i stan, skönt är det.
När jag kommer hem så va Vobbe här och hälsade på, Mackan hade vart inne hos honom på jobbet (han jobbar på HiFi-klubben) och spanat på högtalare så han hade fått låna hem två par, så de satt inne i vardagsrummet och provlyssnade.
Näe, jag hörde INGEN skillnad.....inte ett dugg förvånad faktiskt. Men man va tydligen tvungen att ha skapligt hög volym på för att kunna höra skillnad.....damn höll på o bli döv 3 ggr  :P
På kvällen va det Halloweenpartaj (yes, en helg förtidigt men det passade bäst så) hemma hos Mange & Hanna.
Jag for runt på min lunch i fredags på jobbet och försökte hitta nån utklädnad, lätt utklädd skulle man va.
Men jag hittade ingenting, och jag dräkterna va för små strl även om de hade passat så hade det nog inte blivit nån dräkt iaf eftersom det va planerat en utgång på kvällen ;)
Men jag inhandlade en ny rosa scarf från Gina Tricot (typ mitt enda rosa plagg jag äger....) sen köpte jag ett rosa nagellack (brukar aldrig måla mina naglar i färg ......) så lite "utklädd" va jag :P haha Använde en färg jag sällan använder.
Men när jag kom dit så fick jag låna djävulshorn och treudd av Hanna och Mackan fick låna "piratöga" så vi blev lite utklädda iaf.
Hanna, Åsa & Emma hade fixat och styrt, jättegod mat och efterrätt, fixat bål. De är för duktiga/händiga de där töserna :)
Kvällen slutade på Bar BQ, där folket va aningen märkligt och musiken sög. Men sällskapet va trevligt :)
Tack för igår Hanna, Åsa & Emma med respektive.
Bilder från igår:




Den läskiga bålen

Djävulen Åsa

Gröna maskar och människokött va det som stod på menyn.

Sheriffen Tobbe & djävulen Åsa

Efterrätt människohjärna

Vampyren (tror det va tänkt som det iaf) Hanna

Häxan Hanna (utklädseln vandrade runt lite)

Mackan testade livet som häxa

Åsa som den djävulske sheriffen

Här shakas det :)

Den förföriske sheriffen Tobbe

Hanna fixade en grymt snygg flufflugg åt mig,
dock blev bilden väldigt ljus så det syns inte så bra.

Skål!

The devil is on the dancefloor

Mackan är aningen blyg för kameran

Precis lika efterblivna båda två :P

Det syns inte så bra på bilden men en av killarna som är
DJ har en typ rånarluva på sig. Han va skapligt läskig!

Hanna ser smart ut ;)

That´s me!

Söta Hanna och jag på BQ

Jag har aldrig påstått att min fästman varit normal :P

Kvällens accessoar klädvårdsrulle från Ullared *asg*

Hanna har inte riktigt förstått att den ska användas på kläderna...inte lätt alla gånger ;)

Kvällens outfit: Kilt

Som sagt sällskapet va la det enda som va bra på Bar BQ

Näe, det kommer dröja innan jag sätter min fot där igen.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Hanna

haha så fint du hade skrivit tjejan.. grymt snabb är du! Jag har nu masat mig till datan och fixat lite om du vill kolla.. inte lika fint inlägg som ditt dock.. Nu blir det sängen (sova då asså).. tjingeling

(Föresten så kikar vi gärna förbi er ngn dag i veckan.. mangan sa att vi vart bjudna idag =) kram på dig)

2008-10-26 @ 23:14:39
URL: http://msfashion.devote.se/

Postat av: Hanna

Haha den på marcus när han äter upp dig är så rolig! =D

2008-10-28 @ 13:12:52
URL: http://msfashion.devote.se/

Postat av: Carro

Haha, hej gumman!

Nej nej nej, verkligen inte dig jag menade!

allt är toppenbra här - hur är det själv?

Kramis

2008-10-29 @ 13:39:02
URL: http://caschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback