I väntan på att

2008-10-21 @ 11:09:16
klockan ska närma sig 12 hugget så jag kan pallra mig iväg till jobbet,
 inte sådär jättepeppad men det är bara le och se glad ut och åka dit. Jag och Sarah jobbar om varandra även denna vecka, tror vi är inne på 3:e veckan nu som vi knappt ses på jobbet, den här veckan jobbar vi iaf ihop på fredag.
Men som Sarah sa igår, att skulle vi inte träna ihop så skulle vi knappt ses.... :( Det suger lite!
Igår va vi duktiga och körde Body Pump, min kropp va helt slut igår, kan bero på att jag inte ätit så mycket under dagern. *Slarvmajjabajja* Men jag överlevde passet och la på mer vikt på benböj även om det bara va 1,25 kg mer på varje sida. Alltid något.....Efter passet igår fick jag bilden framför mig då jag och Sarah körde Body Pump för första gången och vi körde typ alla muskelgrupper med 1,25 kg på varje sida! Det har hänt mycket sen första passet....!! haha
Värsta "muskelknuttarbrudarna" eller nåt :P hahah
Emma ringde precis, ska kila till Lucullus och handla lite med henne så det fick bli ett kort inlägg idag.
See u later !

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Men tänk så jävla deprimernade det skulle ha varit om vi efter två år fortfarande kört med röda? Känns ju bra att man lagt på lite mer sen dess. flin

Ugh, kväll med Lotta imorrn.... Wish me luck!

2008-10-21 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback