Jaaaaa!!

2008-10-22 @ 11:20:09
Jag har aningen långtråkigt så sitter och surfar runt lite på internet
och kommer in på en sida med lite blandade saker...bl.a hittar jag den väckarklocka som jag velat
ha sen mer än ett år tillbaka! Men eftersom att vi ej hade plats med sängbord förut så kunde jag ej köpa denna
väckarklocka...men så köpte vi sängbord i lördags på IKEA.....men väckarklockan finns ej kvar på Åhléns!!
Skitans också....Men så hittade jag den nu!!! *överlycklig* Så nu har jag beställt hem 2 st!!
Nice!! Hahah blev inte billigt.....

Ska se om jag hittar nåt mer när jag ändå är i farten ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Hanna

Jag blir ju himla nyfiken på er nya lya.. Jag vill också köpa nytt och göra fint =) Vad var det för tjusig klocka du hittade då? Du är så söt med dina kommentarer på mina dagens.. Jag rodnar jue :P Föresten, ni vet ju att det är lätt maskerad-dräkt-dresscode på lördag (Åsa tänkte skriva "lätt avklätt" först hahaha) Jag har ingen aning om vad ja ska vara men det märks.. Massa kramar! Ha det toppen!

2008-10-23 @ 07:20:39
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback