Konsten att låsa fel skåp

2008-10-16 @ 10:42:43
Nästan en vecka sen sist, o jag kan väl inte påstå att jag gjort så väldans mkt sen sist.
Va och kollade på Markus innebandy match i fredags, hade innebandyfrun Hanna vid min sida. Mycket trevligt ;)
Vann gjorde de också, Hawaii hot boys (tror det blev rätt namn)
Lördags jobbade jag 10-17 och sen va det bio med Tobbe och Åsa som gällde.
Vi såg Rallybrudar, inte den bästa filmen direkt... men den va helt ok, o så va det såklart skoj o träffa Tobbe och Åsa. =) Kvällen fortsatte hemma hos dem med lite alkoholhaltiga drycker och flum :)

Söndagen bestod av jobb 11-17 och sen fixa o dona lite i lägenheten. Hade finbesök av hela familjen Karlsson/Carlsson, både holmetorparna och örebroarna va här, fullt hus.
Jobbade 10-18 i måndags och sen va det dags för Body Pump.
Tisdagen jobbade jag 12-20.
Och igår va jag ledig så då fixa och dona jag lite i lägenheten, pappa va här och lunchade. Hade tvättstugan från tidigt i ottan samt spenderade ett par timmar på stan med min älskade syster. Så nu har jag köpt nya gardiner till vardagsrummet samt en till köket.... =) Dock har jag inte fått upp dem än, för när jag kom hem ifrån stan med syster så va det snabba bud, slänga i sig nåt o äta och sen iväg och köra Body Pump. Sarah va grymt duktig, la på vikt efter vikt som om ingenting hade hänt....*ööööh* Det jag ville få fram va att hon va/är duktig som lassa på mer vikt.....och för er som läst min eller Sarah´s blogg förut, så vet ni att det inte går så bra för oss o träna ihop....hahaha!!!
Hom tycker att det är lättare att lägga på vikt när hon kör själv....så igår kunde jag pusta ut!! ;) *fnissar*
O jag min stjärna va lite stressad när jag kom till Feelgood, slängde in alla saker i skåpet...och låser....
Yeah right! När passet är slut och vi går ner i omklädningsrummet, låser upp skåpen, mitt skåp är tomt! haha...va fan!
Då hade jag mitt stora klantarsle låst skåpet över det som jag lagt in mina grejer i....
Skitbra Maria, det va ju inte så att du hade mobil/nycklar/körkort/bankomatkort med dig.....!!!
Som tur va så fanns allting kvar och Sarah fick sig ett gott skratt.....
Sen efter passet så drog vi till Ikea och köpte oss en till Cdpelare samt gardinstänger.....
och vidare till Maxi för att storhandla. Igår hanns det med mycket...hejja hejja

När jag skrev detta inlägg så knackade det på dörren....tänkte kanske att det va pappa som va förbi eller Sören som fick sig ett ryck och skulle sätta upp vår fläkt...nope det va grannen över....tror hon bodde över iaf. Hon undrade om hon fick låna en 5:a....eeh aah visst! Hahah aldrig sett henne förut, snäll som jag är ger jag henne en 10:a (då jag inte har mindre) Som tack fick jag 3 maskätna äpplen (men det är tanken som räknas)...hahah
Hon fick ju se mitt snygga jag, osminkad och iklädd morgonrock med nyduschat hår ...that´s me!

Edvard ringde nyss och undrade om jag kunde komma tidigare, skulle jobba 12-18....
så bäst jag traskar neråt.....
Fan jag får aldrig ha mina korta dagar kvar....varenda jäkla kort dag på schemat har ändrats! *suck*

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Ojsan hoppsan vad du har vart busy! Men haha vilken knasig/rolig granne ni verkar ha. Du får väl baka henne en paj på dessa äpplen =) Nu är operationen gjord och jag ser klart och tydligt. Känns toppen! Ha det fint tjejjen! kram hej

2008-10-16 @ 11:18:37
URL: http://msfashion.devote.se/

Postat av: Lovisa

Me miss you longtime

2008-10-16 @ 19:24:58
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback