Om mig

2008-10-17 @ 08:49:47
Spanade in Stinas blogg nyss och såg att hon hade gjort denna lista......för att fördriva tidens tills Top Model börjar 8:50 så kan jag ju sysselsätta mig med detta.


Vad heter du?
Maria
Mellannamn då? Linnéa Ellinor
Vart bor du? Linköping
Trivs du där? Ja
Brukar du läsa horoskop? Ja ibland men tänker inte så mkt mer på vad som står i dem.
Äger du några converseskor? Nej
Favoritdjur? Inte katt iaf.....(hahaha, livrädd för de där söta varelserna nuförtiden sen det sprungit in en katt i vår lght 4 ggr på ca 1,5 vecka....aningen irriterad)
Vad spenderar du dina pengar på? För tillfället på grejer till hemmet
Senaste konserten? Eeeh, Lars Winnerbäck, tror det är 1-2 år sedan.
Festar du? Ja när lusten faller på
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? Nej
Antal kuddar i sängen? Fyra, två som är mina och två som är Markus
Kan du baka bullar? Ja, fast har bara gjort de 2 ggr
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc Donald's eller Burger King? Inget utav dem
Är du allergisk mot något? Nötter
Äger du ett busskort? Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Blå
Vad åt du till frukost? Filmjölk & Crunchy, banan
Hur ser du ut idag? Morgonrock (ska nog ta på mig något annat innan jag åker till jobbet ;) )
Har du haft sex idag? Jag gick upp 05:30 och då sov Markus så sött så näe.....
Nästa mål i ditt liv? Att börja plugga
Vad såg du senast på tv? Dödligt vapen 3, dock bara 30 min av den.....
Hur svarar du i mobilen? Aah det är Maria
Vem ringde dig senast? Edvard
Vad sa den som ringde? Undrade om jag kunde börja jobba tidigare
Antal timmar sömn inatt? 6,5 timme
Sov du ensam? Näe, Mackan låg bredvid mig och dregla :P
Vad innehåller din favoritnattmacka? Haha ost och gurka :P
Favorithögtid? Julafton
Värsta högtiden då? Pass

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Mackan
Såg dig gråta: Mackan
Fick dig att gråta: PS: I Love you
Du delade en drink med: Sarah, om man räknar vår Cider på Mörners
Du gick på bio med: Mackan, Tobbe & Åsa
Du gick på stan med: Älskade syster
Skällde på dig: Eeeh, vet ej
Skickade ett e-mail till dig: Min underbara Lovisa

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, det gör jag varje dag!
Bråkat med ditt husdjur? Aaah de där jäkla dammråttorna som tittar fram titt som tätt
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nope

SAKER

Tar du droger? Nej
Dricker du? När det är partytime
Vem är din bästa vän? Emma, Lina och Sarah
Vad är du mest rädd för? Ormar
Vilka kläder sover du i? Naked
Vart vill du gifta dig? Jaaaa, men inte just idag.
Vad hatar du verkligen? Ärtsoppa
Har du varit kär? Ja!
Kör du? Ja
Har du ett jobb? Ja
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja, men nu på äldre där är det tvärtom...den personen har vart kär i mig nu när vi blivit äldre.....
Är du ensam nu? Ja
Några piercings/tatueringar? Navelpiercing
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Brittans nya låt Womanizer (Mackan gick och sjöng Womanizer ett antal ggr igår kväll :P hahaha )
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Oooo ja!!

FAVORIT

Rum i lägenheten: Har inte riktigt bott in mig än....
Typ av musik? Det som spelas nuförtiden
Månad? Juni

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? Nej
Köpt någonting? Nej
Varit sjuk? Nej
Sagt "jag älskar dig? Ja
Velat säga till några att du älskar dem? Ja...mina vänner säger jag det nog inte så ofta till som jag skulle vilja!
Träffat nån ny person? Ja, det va ett par nya ansikten på passet imorse
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Ja
Kysst någon? Ja

SENASTE

Låt du hörde: This is the life med Amy Macdonald
Film du såg: Tittade lite halft på dödligt vapen 3
Drink du köpte: Eeeh, don´t remember
Mat du åt: Frukosten imorse
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har jag aldrig ätit.
Människa du slog: Mackan när vi hade kuddkrig sist
Stora bussresesan? När vi åkte buss till Sthlm för att åka färja med Mackans föräldrar
Långa telefonsamtal: Det va nog med Emma häromdagen
Dusch: För ca 1 timme sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback