Ränta

2008-10-23 @ 10:21:31
Va och körde Body Pump med Åsa igår, det gick bättre än i måndags.....Mer mat i magen denna gången :)
Det va en stackars kille som inte hängde med för 5 öre på passet, tror inte han gjorde en enda övning rätt...
och inte visste han hur man använde "clipsen" som man har för att vikterna inte ska trilla av skivstången....
Dock tror jag inte han va så haj på svenska för när instruktören pratade med honom och förklarade så gjorde han iaf fel...
Aja....
Fick ett ryck och tvättade fönstrena i tredje rummet igår, eller det va snarare ett måste...alla andra fönster har blivit tvättade sen vi flyttade in så det va bara dessa kvar....Men nu är de också rena och fina, jisses vilken skillnad det blev.
Nu ska jag bara hitta ett par gardiner som passar också :)

Mötte grannen som jag lånade ut pengar till, hon stod utanför vår dörr igår när jag kom hem ifrån passet.
Eftersom vi ej har någon ringklocka så får man knacka på och det hade hon säkert gjort men Mackan är ju halvt döv :P
Hon ville lämna tillbaka pengarna hon fick låna och tackade så mycket :)


Jag fick ränta på´t också, 1:- Så jag sa det till henne att det är bara och säga till om du vill låna mer pengar, kan ju tjäna på det ;) hahaha

Dags att ta tag i diskhögen därute och sen hojja till jobbet. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback