Rosa bandet

2008-10-29 @ 15:53:40
Satt och tittade på Rosa Bandet galan igår kväll samtidigt som lite kvällsmat slank ner.
Jag är känslig.blir berörd...
De visade ett repotage om en familj där mamman drabbats av bröstcancer och inte klarat sig.
Kvar lämnade hon man och två små barn....det är så fruktansvärt hemskt!
Tänk, det skulle lika gärna kunna va jag om ett par år eller någon i min vänskapskrets/familj.
Satt med tårar i ögonen.....usch.
Även om jag inte har nån i min närhet som drabbats så kände jag att jag ville göra någonting
så jag skänkte pengar igår kväll. Det rullade olika telefonnummer i tv-rutan under programmets gång.
Ett nummer för killarna och ett nummer för tjejerna....det va nån tävling mellan tjejer och killar.
Kände att jag gjorde en god gärning, omtänksam som jag är!

Rosa Bandet pin

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Hanna

Fint gjort av dig tjejen.. Sånt där är hemskt..

2008-10-30 @ 20:52:13
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback