Telefonlista

2008-10-22 @ 11:39:36
Har knyckt den av min sexiga hemmafru Lovisa ;) *saknar dig tjejen*

- Har du pussat nummer 2? Annelie, nä det tror jag faktiskt inte.
- Vad har du för relation med nummer 20? Fredrik, han är min chef. *no comments*
 - När ska du träffa nummer 30? Hanna, vet inte, kanske på lördag!
- Är nummer 18 söt? Hahah min pappas syster.....
 - Vad var ditt första intryck av nummer 13? Edvard, himla skön kille. Trivs att jobba ihop med honom.
 - Gillar du nummer 14? Emma, en gammal klasskompis, har inte setts på 4 år.....
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Annelie, nä hon pluggar i Kalmar.
 - När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Glenn, han burkar va inne på jobbet så jag skulle tippa fredag :)
- Är du nära vän med nummer 23? Förbutiken på systers jobb....vi är inte så tighta förbutiken och jag.
- Har du gått på bio med nummer 4? Automatisk kundtjänst....kan inte minnas att vi gått på bio ihop :P
 - Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Jenny, en kompis kompis....ja varför inte...en sväng på krogen skulle la aldrig skada....
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Rebecca, kusin, jaaa det blir väl mest om vad vi gör nuförtiden.
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Carro, absolut!
 - Vad har du och nummer 24 för relation? Gabriel, han är min kusin.
 - Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Robert, ta en fika med honom!
 - Vad är det bästa med nummer 8? Bokhandeln eeeh det skulle väl va att jag får lön varje måndag och mina arbetskamrater :P haha 
 - Brukar du och nummer 16 träffas?  Emma, Yesbox, träffade henne igår och ska ev träffa henna ikväll :)

Kommentarer

Postat av: syrran

Hahaha är ni inte tighta?

Jag däremot är svintight med förbutiken!

puss på dig!

2008-10-24 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback