Tippen

2009-04-30 @ 08:57:03
Igår va det onsdag (för er som är veckovilda) och då va jag ledig =)
Va en ganska lugn och skön morgon....bloggade lite, läste mina favoritbloggar m.m
Tog tag i diskberget....förstår inte hur mycket disk man kan åstakomma :P haha
Hade sällskap med syster & Frida ner till stan för att gå till myrorna och skänka lite skor och väskor :)
Mötte upp Mackan som varit hos tandläkaren vid Torkelberg och åkte hem för att hämta det som skulle kastas på tippen.
Tog en sväng förbi pappas verkstad och hämtade upp lite färgburkar som han ville ha kastade :)

Jag va riktigt fascinerad över den stoooora skopan som grävmaskinen hade....den va så himla stoooor :P
Mötte upp Emma, Ellinor, Ellinor på stan för att traska runt lite....=)
Traskade hemåt vid 16:30 tiden för att fixa lite käk med Mackan eller Mackan gjorde supergoda pannbiffar :)
Sen åkte vi mot Lambohov för att sälja vår hylla....så va det klart....den kommer till nytta och vi fick 250:-
Sen mötte jag upp Sarah vid 19:15 tiden... på Feelgood för att köra ett Teamstep pass....(stepkonditionspasset som vi vanligtvis går på på onsdagar va för kvällen ett teamsteppass......)
Det va Ankie & Marie som hade slagit sina kloka huvuden ihop =)
Hahaha ni skulle vart där....ni hade fått er ett gott skratt! Jag och Sarah va helt lost på uppvärmningen....på UPPVÄRMNINGEN mina kära vänner....hur fasen skulle detta gå?? Hahaha
Men envisa som vi är så körde vi på.....snurr hit och snurr dit, snurr runt hela brädan...ett tag snurra det rejält i mitt huvud, dels av alla 100 nya steg jag skulle lära mig och dels av alla snurrar!
Men vi satte det!!!!! Guldmedalj till oss!! Det va sjukt roligt när det satt! =) =) =)
Hem till Mackan och äta gurka/morot och tacodip *mums* Jag va värd det efter det passet :P

Nehe om man ska ta och ta tag i strykhögen innan jobbet...
Idag jobbar jag 11-14 :D It´s lovely!!  Och inne i stan dessutom så det är ju runt husknuten!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Maria

Jag måste be Jens om ursäkt, det är ingen grävmaskin på bilden utan en lastmaskin!

förlåtförlåt mig, det borde jag ju sett :P haha

2009-04-30 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback