Swiiisch

2009-08-17 @ 12:06:56
Jaha då va vi inne på en ny vecka, jisses vad fort tiden går :) Inte mig emot, ännu en dag närmare Cypern!! *sweeet*
Började min fredagsmorgon med ett Body Pump pass, fortsatte dagen med att jobba 13-20.
Började min lördagsmorgon med ett Step Konditions pass och sen hem och duscha, möta upp Lovisa för en promenad till Milla, spana in hennes nya lya (vilket va mycket fin) och hämta hem min bok "sommardöden" *äntligen....hahaha*
Därefter gick jag in mot stan för att säga hej till Angelica, Jocke och lilla Aimee som va på stan. Sällskapa dem ett tag och sen hem och laga pannkakor tills Mackan kom hem ifrån sin motorcykelrunda med Tobbe (de åkte till Västervik för att äta glass....haha)
Efter det åkte vi och spana på ett hus som nyligen vi inkommet på Hemnet.........
På vägen hem åkte vi förbi Jens och kolla in hans lägenhet, han bygger om/gör om hela sin lägenhet, kommer bli riktigt snyggt! :) Fick med oss Jens hem på lite Kina mat och så tittade vi på Arn-Riket vid vägens slut :)
I söndags förmiddag åkte Mackan och jag till Ikano-huset för att inhandla lite inför Cypern-resan...
Råkade visst bli en tröja till Mackan, jeans och träningsbyxor till mig också... :P *wups* (Men träningsbyxorna ska jag lämna tillbaka, de va förlånga :( )
Hem och fixa käk, sen va det innebandyträning för Mackans del och tvättstugetid för min del....
Träffade Emma en snabbis, hon är nyligen hemkommen ifrån Spanien, hon va lite brunare än mig om vi säger så ;)
Körde ett Core-pass vid 17:30 sen hem och fortsätta med tvättstuga/städnind/vattna blommor/diska...
Mackan va hemma i 5 min efter sin innebandyträning sen va det fotbollsmatch med B-laget i Björsäter
När Mackan kom hem vid 21:00 satte vi oss i soffan och slappa *mysigt*
Det va den helgen....Swiiisch så försvann den...jobbar de 2 kommande helgerna....hejjahejja.

Förresten, husvisningen vi va på i torsdags, det blir inget!
Känner mig riktigt duktig med min träning.....fre, lör och sön! Har varierat mina träningspass lite också :)
Dags att bege sig till jobbet nu 13-20 idag.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Så bra att du är igång med träningen igen, då slipper jag känna mig så skyldig. flin

Och så fungerar du som morot om jag skulle stå där en dag och tänka "nä, va, jag orkar inte", för jag kan ju inte vara sämre än dig. Haha!

Lycka till med Kalenderkungen idag!



PUSS!

2009-08-17 @ 13:54:35
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback