Mest jobb nuförtiden

2009-02-03 @ 11:38:51
Känns inte som jag gjort annat än att jobbat på sistone, så min uppdatering blir nog inte
så värst rolig att läsa, men tvingar ingen o läsa den :P

Fredag: Jobba 10-18. Vi va hos Tobbe & Åsa på kvällen och tittade på Let´s Dance, fast det blev inte så mycket
tittande, mest prat. =) Emma, Hanna, Lisen va också där =) Mycket trevlig kväll!

Lördag: Jobba 10-17 (Trodde det skulle bli årets värsta dag på jobbet och jag åkte till jobbet med den inställningen också så va skapligt osugen på att åka dit....p.g.a att jag skulle jobba själv med Lola.....Men kanske va för att jag hade den negativa inställningen till arbetsdagen som den faktiskt blev helt ok....hade lite och pyssla med och Lola va på förvånadsvärt bra humör. Kvällen spenderades i soffan med min älskling, tittade på ett par avsnitt av Grey´s Anatomy.

Söndag: Jobba 11-17....Hände inte så mycket, dagen gick rätt långsamt......Fast jag hade iallafall Britt och prata med denna dag.
Kvällen spenderades hos syster och Linus då min älskade syster fyllde år. Bjöds på pizza och råttfällan + fiskdammen (heter spelet verkligen så syster?)


Måndag: Jobba 10-18. Dagen gick kalasfort även om jag mot slutet blev skapligt trött på K.
Vi hade middagsgäst till maten, Markus pappa va här och gjorde oss sällskap vid maten :)
Bakade dumlekakor (jaa, Sarah jag ska försöka ta med mig dem till jobbet idag så du får smaka!!!)
Tittade på ett par avsnitt av Grey´s Anatomy på kvällen sen va det dags för sängen.

Nu måste jag fasen i mig klä på mig och föna håret, jobbet kallar....13-20 idag.
Men idag är jag nästan 100% säker på att dagen kommer bli bra, då jag har Sarah på jobbet och vi
ska (hör och häpna) jobba till 20:00 ihop. YAY!!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Ah, du får inte stoppa fiskespöt i munnen, Markus!



Det lyser verkligen med sin frånvaro, din brist på tränings-rapporter. Brukade vara massor förut. Men du får ju en ikväll att skriva om! Jag ska försöka göra den extra minnesvärd! =o) Göra en rikig älgstek. =o)



PUSS PUSS

2009-02-04 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback