Ännu ett BP

2009-06-18 @ 19:35:06
Damn vad jag är duktig!! (Om jag får säga det själv....hehe)
Körde Body Pump i söndags
Löpning med Mackan i måndags
Body Pump i tisdags
Och Body Pump idag.....
Hejjahejja!!
Har precis kommit hem ifrån ännu ett Body Pump pass! Gick riktigt bra och kanonskönt!
Kanske har jag hittat min träningsinspiration igen....wiiiee!
Ett litet plus va ju att Andreas (Han är instruktör på Feelgood) ställde sig bredvid mig....damn han är fräsch!
Och grymt stark....*dreglar* Haha....(Sarah, you know what I mean?)
Dessutom sa Suss (en av instruktören på passet, vi hade 2 idag av någon anledning, Martin va med också)
 att jag va stark! :) hihi..Då blir man glad :)
Nehe om man ska diska, dammsuga, plocka iordning lite, packa inför morgondagen, slå in paket nu...så kanske Mackan och jag kan slappa sen när han kommer hem ifrån fotbollsträningen...just det, kanske ska duscha med :P haha

Förresten, Mackan ringde till våra banker idag för att se hur mycket vi skulle få låna.
Så på onsdag nästa vecka ska vi till banken för att kolla lån inför ev husköp framöver :)

Kul att ni lämnar kommentarer, blir glad av det:
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Ska ni köpa hus?!?!

OMG!!! Låter ju underbart!

Har man "tjing" på er lägenhet då eller? ;) haha



Hoppas ni får en härligt midsommar!

Vore mysigt att ta en fika i helgen om det inte kommit bebis. Om ni är sugna på att komma till J-lund. kramar

2009-06-18 @ 21:41:57
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Nicke

köper man inte hus om man väntar / planerar till ökning inom familjen ;) ? vet ju att ni är lite sugna på ett litet troll :) haha...köper ni hus så kommer vi efter sen ;) haha...



ska hänga med på ett body pump pass o knäcka dej nån gång ! ;)



Ha en underbar midsommar nu!



kram

2009-06-19 @ 10:44:53
URL: http://niklasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback