Härlig start på min födelsedag!

2009-06-23 @ 09:18:00
Först ett stort grattis till mig själv! Tacktack ;)
Vaknade kl 05:30 imorse ....vet inte varför jag vaknade så tidigt
(Mackan säger att det är för att jag är nervös för att fylla år...sääääkert) :P haha
Men va helt klarvaken...gick upp och satte mig vid datorn ett litet tag....
Går tillbaka in i sovrummet och lägger mig i sängen...Mackan vänder sig om och tittar på mig.
Godmorgon säger jag och skrattar.... Slänger ur mig att gud vad skönt det skulle va och ta en promenad i solen.
Mackan tittar på mig och säger att jag är knäpp...haha
45 min senare så är vi påklädda och redo för en morgonpromenad runt stångån....
06:45 va det väldigt lugnt på S:t korsgatan....Bara en liten måsunge va vaken...
(Vi har ju fått måsungar på gatan......)


Igår hade vi sovmorgon....10:30 nånting vaknade vi..slappisar ;) Har man semester så har man. Vänder lite på dygnet.
Blev lite sent i söndagskväll då vi tittade på Wallanderfilmen Hämnden.
Wallander 14 - Hämnden

När vi väl vaknat till liv i måndags så åkte vi ut till Markus föräldrar och solade...eller jag solade och Mackan hjälpte sin pappa. Rättvist ;)
På kvällen va det dags att agera fotbollsfru ute i Brokind med Carro & Ankan :) Och som vanligt blev det ju "gravidprat" haha...men jag kan förstå dem, skönt att ventilera sig med någon i samma sits...Jag är ju inte så insatt i det hela....-än-...
Men alltid lika trevligt att träffa er tjejer :)


Igårkväll tittade vi på Yesman. Himla rolig rulle!


Nehe om man ska ta och fixa iordning sig och se vad Mackan har för planer för min födelsedag ;)
Om han får välja vill han nog sitta kvar i soffan och spela Prototype..... :P

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

grattis igen sötnos. men ett minus till dig som inte har svarat på mitt sms. grrrrrr

2009-06-23 @ 15:47:40
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Angelica

Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?



Nej det är ingen vanlig dag! För det är MAJJAS FÖDELSEDAG! Hurra Hurra Hurra



Grattis på din dag tjejen och tack för igår. (snodde bilden på min fina karl som ser läskigt koncentrerad ut på matchen haha)



Hoppas du får en kalasdag!

Och om ingen bebis tittat ut på lördag kväll så räkna med en extra tjockis på partyt ;)

Kramar

2009-06-23 @ 16:10:36
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback