Bubbel och earthman

2009-06-06 @ 21:47:04
Vi tar väl vid där vi slutade:
Jag träffade Carro i torsdagskväll, tog oss en liten fika på ca 3 h. Tiden går fort när man har roligt ;)
Mycket trevligt, känns som om vi hittat varandra igen efter vår "separtion" vid gymnasiets slut.!!
Mycket prat om vänner/bekanta/flytt/gymnasietiden m.m men mest gravidsnack ;) hihi
Jag har lärt mig både det ena och det andra... ;) Blir mysigt när eran lilla Liah kommer till er :)

Fredagen börjar som vanligt med ett Body Pump pass 06:45 (jaaa Nicke, jag är lite knasig...)
Testade program 70 för första gången (release hade de i torsdag....)
Instruktören påstår att man ska lägga på mer vikter på ben och bröstlåt...ev utfallslåten.
Det känns väldigt långt borta....haha...men kanske inte helt omöjligt. Måste köra passet några gånger så
kanske jag kan testa och lägga på mer....men aldrig i livet att jag lägger på vikter på utfallslåten!!!
Eller vad säger du Sarah?! Håller med dig om att uppvärmingslåten va riktigt bra.
Sen jobbade jag 10-18, eftersom att jag har världens bästa pojkvän så kom han och hämtade mig (han skjutsade mig även till jobbet då det regnade........) Åkte hem, bytte om, diskade och plocka iordning lite sen kom Åsa, Tobbe och Hanna på lite tacokväll :) Skålade med Asti Cinzano + en liten jordgubbe i för att både Åsa och Tobbe klarat mc-körkort.

Glömde bort kameran resten av kvällen men vi spelade buzz och tittade på gamla partybilder + videos....haha.
Mycket trevlig kväll :)
Idag har jag jobbat 11-17, Stina kom och livade upp stämmningen ett par timmar :) Kul att se dig igen vännen!
Annars har dagen gått hyffsat fort, mer kunder än vad jag trodde att det skulle va.
Carro och Nicke tittade in en snabbis också, alltid uppskattat! :)

Mackan tittar på fotboll inne i vardagsrummet och svär...missar tydligen inget, verkar inte gå så bra för Sverige.
Men jag kan dra mitt strå till stacken och hejja de sista minutrarna.

Trevlig nationaldag på er.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Patrick

oj oj oj då.. grymt hurtig är vad du är. hehe.

själv har man ju faktiskt tränat lite också då :L

På att äta pizza!

Kram

2009-06-09 @ 13:06:48
URL: http://personalize.blogg.se/

Postat av: Ankan

Då såg du nog honom på stan straxt innan han mötte upp "lilla" mig vid trädgårdsföreningen. Han hade jobbat och jag får lov att åka buss ;)

2009-06-10 @ 16:24:09
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback