Feelgood & Örebro

2009-05-06 @ 19:00:50

Snart ska jag hojja ner till Feelgood för att köra ett step konditions pass
och hör och häpna men idag är jag taggad, ser fram emot passet :)
Medans jag sysselsätter mig med träning så drog Tobias och Mackan till Örebro
på sina motorcyklar. Tobias klarade sin uppkörning i måndags och det firas med en åktur till Örebro.
Ooooh näe jag kommer inte kunna somna förns Mackan är hemma på s:t korsgatan igen....
yes, är livrädd varje gång han är ute och åker på sin hojj.


nä, mot Feelgood!


Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ankan

Har han kommit hem än?? ;)

2009-05-08 @ 10:15:40
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Nicke

wrom wrom ! han ser ut som en fartsyndare! :D

2009-05-08 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback