Snor överallt

2009-05-12 @ 10:08:42
Fy fasiken för pollen!! Jag tror jag har nyst 50 ggr denna morgon...ÅÅÅÅHH!
Dagens klädsel är regnkläder :P haha
Jag gick upp med Mackan imorse, vi åkte och hämtade min bil ifrån verkstaden innan han åkte till jobbet.....
sen jag kom hem vid 07:40 har jag inte gjort någonting...fastnade vid datorn..läst blogg efter blogg...läst dem igen, nån kanske har uppdaterat :P
Jag skulle behöva gå ner till stan och köpa allergimedicin då jag bara har 1 Kestinetablett kvar (och näe syster, jag är en dålig människa så jag har inte köpt nån allergimedicin än :P)
skulle behöva ta tag i strykhögen.....diskberget....ringa mormor....
Ååhh, jag är så jäkla slö....måste fasen ta tag i min tag snart om jag ska orka jobba 13-20 idag....
Fredrik ringde mig igår kväll och undrade om jag kunde börja min dag inne i stan....sure!
Igår tog jag mitt ansvar som fotbollsfru och följde med och kollade på matchen ute i Örtomta, hade Carro & Lexus som sällskap, mycket trevligt :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback