Trevlig helg

2009-05-24 @ 22:09:52
Det är precis vad jag haft :)
Slutade jobba 18:00 i fredags, privatchauffören Mackan kom och hämtade mig.
Hem och duscha, dressa om och piffa till sig lite sen mötte vi upp Tobias & Åsa.
Eftersom att både Tobias & Åsa har fyllt år så tänkte vi bjuda dem på mat.
Så vi tog med dem till Ming Palace och åt buffé :) *smaskens*
Sen gick vi vidare och bowlade, det är inget jag tänker gå in närmare på :P haha
Med andra ord kom jag sist... :P en mycket mycket trevlig fredagkväll.

Va så himla mörkt i bowlinghallen så blev inga bra kort där :/
Upp och hoppa vid 8-hugget i lördags för att jobba mellan 10-15...
Tiden gick hyffsat fort, hade en jäkla massa pocketböcker att plocka upp.
Sen hem och käka och byta om till partyoutfiten...pappa kom och hämtade upp mig vid 17 och då åkte
vi mot norrköping, närmare bestämt sjukhuset där både mormor & farmor ligger för tillfället.
Mormor va mycket piggare medans farmor inte va riktigt lika på G....usch, hemskt och se..
.....en tår kom nerför min kind när jag sa hejdå till farmor :(
Pappa släppte av mig hos Lina & Stoffe vid 21-tiden då va partyt i full gång, jag kände mig inte riktigt på partyhumör men gjorde mitt bästa för att va social :) Kvällen avslutades på LÓrient där det va 90-talskväll!! Damn vad roligt det är!!!
Tack för en roligt kväll :)
Här kommer lördagskvällen i bilder:



Idag har jag jobbat mellan 11-17 medans min andra hälft vart hemma och vart lite "dålig"....tur att nån drar in pengar till hushållet :P haha sen har det vart tvättstuga, mat, en sväng till affären som gällt, och givetvis har jag hunnit läsa mina favoritbloggar ;)
Borde ha diskat, dammsugit, städat, vattnat blommorna men nu är det sängen som gäller.

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Milla

Jopp fick lägenheten så flyttar första aug där..

mja e la si sådär annars..

Själv då?

2009-05-26 @ 18:01:46
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback