Lussebullar

2009-11-22 @ 18:19:52
Jag har varit himla dålig på att uppdatera min blogg....ska försöka bättra mig ;)
Så vad har hänt vecka 47?!
Måndag: Jobba 10-18

Tisdag: Jobba 13-20

Onsdag: Nästintill en heldag med underbara Emma och Cissi (Cissi är hemma på besök i Lkpg)
vi satt på Coffeehouse by George i 5 timmar och bara bubbla :)
Sen vidare till Emma för att träffa Harry, Emma har gått och skaffat sig en katt :)
Tack för en supermysig fikastund tjejer.

Torsdag: Jobba 10-18

Fredag: Jobba 10-18....ville bara slänga mig i soffan när jag slutat jobba men icke ...en snabb sväng på IKEA och
en snabb sväng på MAXI och sen hem. Men inte blev det soffläge....Min kära pojkvän hade lovat bort oss på fest...Så vi kom i säng 01:30...Äntligen ;)

Lördag: Mackan och jag tog en snabb shoppingrunda på stan, nu har vi börjat köpa lite julklappar. Skönt att ha börjat...är sådär sugen att gå på stan/Ikano när jag är ledig ifrån jobbet....Räcker att träffa stressiga kunder på jobbet som ska köpa julklappar...
Hem och städa, diska, dammsuga, våtorka golven, stryka, damma m.m.
Vid 17-snåret mötte vi upp Carro, Nicke & Liah för att gå vinterljus, härlig promenad men måste säga att jag tycker nog att förra årets vinterljus va finare...men men, det va himla mysigt ändå. Fast att vi inte såg de
"lysande äggen"....
Efter en lång och skön promenad fortsatte kvällen hemma hos oss , vi gjorde hemmagjord pizza *mumsigt värre* och såg på den andra Johan Falk filmen: Vapenbröder

Johan Falk - Vapenbröder - DVD - Film


Riktig riktigt bra ......nu väntar vi på att det ska bli den 5 december så vi får se nummer 3 ;) hihi
Fortsatte kvällen med lite chips & dip,Buzzspel och nåt tv-spel som liknar Tekken...Carro va grym på det, även om hon inte riktigt visste vad hon gjorde då hon hetstryckte på knappar :P hahah men himla roligt va det :)
Alltid skoj att träffa Liah-lilltjejan som vi är gudföräldrar åt- hon växer och utvecklas så det knakar :)
Tack för en "som alltid" supertrevlig kväll fam Rudqvist/Gustafsson, det gör vi om snart igen :)  

Söndag: Vaknade vid 11-tiden...*wups....men himla skönt va det med sovmorgon* Tog en liten promenad till Ica-affären och köpte saffran. Sjuuukt dyrt med saffran i år men baka ska jag göra iallafall :P
Mackan fixade degen (han fick till en riktigt bra deg! ) ...han som avskyr att baka fick allt hjälpa till ;) hihi
Sen åkte han iväg på innebandyträning och efter det direkt till jobbet för att inventera så vet inte riktigt när han kommer hem ikväll...kul kille :P
Jag har bakat lussebullar, köpt pepparkakor, lämnat tillbaks filmen, diskat...nu ska jag nog se ett avsnitt Desperate och invänta Mackan så vi kan smaka på lussebullarna :)



Detta va min sista hellediga helg på 7 veckor! *mindre pepp.....* Nästa hellediga helg har jag någon gång i mitten av januari...... :/

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback