Zzzz

2010-12-09 @ 10:50:15

Inatt har Vilma sovit som en skrutt :/
Hon vaknade vid 01:30 och va hungrig, somnade i min famn, jag la ner henne i sängen.
Det gick 10 min sen vaknade hon och va vaken till ca 04:30. Vid 05:30 (då hade hon sovit 1 timme) vaknade hon och va hungrig..men denna gång somnade hon om direkt efteråt men vid kl 07:30 va det dags att gå upp...
Behöver jag säga att jag är trött idag...?!
Mackan va snäll och gick upp med henne ett litet tag inatt så jag fick sova lite...men känner mig inte så vidare pigg idag..
Snart kommer svärmor och är barnvakt till Vilma. Jag jobbar 12-20 idag och Mackan kommer hem vid 17 tiden.
Dags att käka lite frulle innan bilen rullar mot Tornby..Yay!!


Kommentarer

Postat av: Hanna

Åh din stackare! Ta en lur på jobbet vettja! Ja ska inte klaga som väcktes "redan" halv tio idag pga skottning :)

2010-12-12 @ 10:57:39
URL: http://hannalundin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback