En dag i solen

2010-06-29 @ 08:35:27

Började måndagsmorgonen med ett besök på Storken. Och som vanligt så såg allting bara bra ut.
Lyssnade på bebisens hjärtljud, mätte magen, tog blodtryck, vägde mig, pratade lite om förlossningen, om vi hade några önskemål...Det hela va avklarat på typ 10 min...Vi är ganska snabba när vi är där ;)
Sen skjutsade jag Mackan till jobbet...hem och tog en dusch sen skjutsade jag Linus till Appelskogs.
Efter det hängde jag i Trädgårdsföreningen med syster, Linus & Skorpan.... =)
Va kanske lite för skönt i solen, är en gnutta röd på mina armar idag ;)

Familjen Forsberg

Världens sötaste systerdotter <3

Vi 16-tiden begav jag mig hemåt för att åka och hämta hem Mackan på jobbet.
Sen bar det av mot Skogsvallen för att se på fotboll =)

Mackan in action ;)

Uppe med tuppen idag också, skjutsade Mackan till jobbet.
Bara för att man har semester kan man inte ligga och sova hela dagarna :P haha
Näe, nu ska jag traska ner till Lucullus för att hämta ut ett paket.
Sen blir det sol & bad med Emma och Linda vid Svartåfors.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

ELVA dagar kvar bara??! Snart är ni nere på veckan.... ojojoj Spännande! haha

Såg att ni härromdagen hade storstädat och grejat - "Att boa" kallas det :) hihihi

2010-06-29 @ 23:09:33
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Postat av: Lovisa

ja hon är så sjukt söt den där lilla tjejen. Å vilket underbart leende:)

2010-07-02 @ 16:27:05
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback