Sista jobbhelgen

2010-06-13 @ 20:02:37

Då var det söndagkväll igen...swisch så va ännu en arbetsvecka avklarad.
I onsdags jobbade jag 13-20.
I torsdags hängde jag med syster & Skorpan på stan :) Alltid mysigt att få umgås med systeryster och finaste Skorpan.
Sov sisodär natten till fredagen, det va ju nån konsert i trädgårdsföreningen för högstadiet..den slutade vid 00:00. Då kunde jag äntligen somna...sen vakna jag strax efter 06:00 av att nån stolle "skriker var är mössorna"....haha. Det är bara studenten en gång om året så det va bara att gilla läget ;)
I fredags jobbade jag 10-18, sen va det fredagsmys på schemat. Taco och mys med M.
I lördags jobbade jag 10-17, det var mer folk på ikano-huset än vad jag väntat mig så dagen gick ganska fort.
(Kom dock inte från jobbet förns 17:15 då en förlåt...idiot till kund skulle skriva klart sina 3 kort innan hon kunde lämna vår butik...)
På kvällen va vi på Jennys 25-årsfest i Tallboda.
Mycket trevligt och skoj att få träffa bl.a Jenny, Milla, Lovisa & Jessica :) Himla härliga töser!!
Ser dem alltför sällan bara :(




Idag har jag jobbat 11-17. Dagen flöt på bra...trodde att det skulle va döden på jobbet idag p.g.a flyguppvisningen men det va allt lite folk som hittat till Ikano-huset. När jag gick ifrån jobbet 17:10 (då folk inte fattar att vi stänger 17:00 trots att vi börjar dra ner gallret....SUCK!) slog det mig, att det här va min sista helg som jag jobbade på himla läääänge ;)

Just det, Mackan va ute hos sina föräldrar igår. Med sig hem hade han 3 fina buketter!
Han är himla fin min andra hälft!



Jag innan vi åkte på 25-årsfest.
Stort tack till min älskade syster som fixade frisyr och make up!

Disken är diskad, blommorna är vattnade, nu ska jag ta ett bad och läsa lite.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Anna

Så himla fin du är med magen, ååååh vad vi längtar efter er bebis!!

2010-06-13 @ 21:53:34
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback