Tornby för hela slanten

2010-03-29 @ 11:27:52

Jag är så osugen på att åka till Tornby när jag är ledig men ibland måste man...
Men det tog emot, ledig helg, lönehelg ....vi va inte ensamma på Ikano-huset kan jag säga.
Men vi fick våra ärenden uträttade på Ikano-huset/IKEA samt storhandling på Maxi.
Vi kom hem med lite smått och gott:


Några bodys till bebis


Madrassskydd, dra-på-lakan, skötbädd sen
fick vi ett täcke av Mackans mamma & pappa i påskpresent.


Jag fick en tunika och kofta.

Mackan fick sig ett par nya jeans, tröja och skor :)

Efter Tornby blev det hem lite snabbt för att plocka in maten och äta lite sen styrde vi bilen mot Familjen Gustafsson/Rudqvist för lite lördagsmys :) Där bjöds det på god kladdkaka med after eight och Johan Falk-De fredlösa :) Även lite Liah-mys hanns med innan det va läggdags :)
Tack för en mysig lördagskväll :)
Poster Johan Falk - De fredlösa (2009)

I söndags vaknade vi av att Mackans mamma ringde, jag som hade tänkt o ta sovmorgon :P Fast klockan va ju för sig 10:00 när hon ringde, vi hade inte ställt om klockorna ...
Även denna dag tog vi en tur till Tornby, va tvungna och byta en madrass till spjälsängen som blev lite för stor :(
Men vi kom hem med en ny tv-bänk istället....hahaha Så kan det gå när spenderarbyxorna är på ;)

På eftermiddagen va vi uppe och tittade till Familjen Forsberg för o se hur de hade det :)
Mosters sötis låg och sov så sött.

På kvällen meka Mackan tv-bänk och jag gjorde våfflor.

Imorse hade vi ett besök på Storken inbokat, blodprov, mäta magen och lyssna på bebis hjärta.
Allt såg bara bra ut, mitt blodtryck, järnvärden, bebisens hjärtslag :) Blir lika glad varje gång man går därifrån och vet att bebisen växer som den ska och alla värden ser bra ut :)

Nähe, om man skulle ladda inför dagens arbetspass 13-20.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback