Här är det gröt, där är det gröt...

2010-11-11 @ 21:28:45

...det är fasen i mig gröt överallt efter kvällens måltid :P haha
Vilma hade gröt på ögonfransarna och i näsan och lite överallt...fick bli ett litet handfatsbad innan läggning :p
Vilma och jag tog en liten promenad på eftermiddagen, det gick lite lättare att köra vagnen idag då asfalten tittat fram på gatorna igen. Vi köpte en vinteroverall till Vilma för ett tag sen men den är tyvärr lite stor, hon är lite liten vår skrutt så hon har inte vuxit i den än men om 1-2 månader kanske (är bergis kallt och snö då också så Vilma ska nog kunna använda den) Men tills dess så är Vilmas moster snäll och lånar ut sin gamla åkpåse så Vilma får ligga och mysa i den i vinter. Tack världens bästa moster <3


Mackan är iväg på fotbollsträning och väntas komma hem bortåt 22:30.
Vilma sover sen 30 minuter tillbaka.
Jag ska krypa upp i soffan och läsa min bok, blodläge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback