Det kommer göra ont...

2010-10-04 @ 11:04:29

... i mitt mamma hjärta idag. Idag kl 13:00 ska vi till Bvc för mätning, vägning och 3-månaders vaccineringen.
Kommer göra ont i mitt mamma hjärta att se henne få en spruta i vardera lår och sen antagligen bli jätteledsen.
Men vi håller tummarna för att det går bra! Skönt att Mackan följer med.
Just nu är han på jobbet men kommer hem vid 12-tiden, han ska jobba halva måndagen från och med idag.
Den här helgen bara försvann, kan va för att Mackan va borta nästan hela lördagen och att han jobbar halva dagen idag. Är ju van att ha 3 dagar ihop :) Men det är helg snart igen!! :)
Igår hade vi tvättstugan på morgonen, åkte till Maxi och veckohandlade, åkte förbi Ikano-huset och Teliabutiken för att lämna in min mobiltelefon (det är nåt knas med högtalaren, jag hör knappt vad folk säger och de hör knappt vad jag säger...kan ju va en födel om det funkar..den är ju bara 2,5 månad gammal)
Sen tog vi svängen förbi Kaga kyrka och Landeryd kyrka.

Såhär såg det ut när vi va ute och åkte igår:

Haha mina sömntutor...

Igår morse när vi lekte med Vilma så ville hon va lika häftig som sin pappa och ligga precis som honom på golvet.


I lördags blev vår lilla skrutt 3 månader!


Igår när vi va ute och åkte så åkte vi förbi Mackans jobbarkompis Robert och hans flickvän Frida. Frida hade ett gäng bröllopsmagasin som hon skulle göra sig av med. Jag fick dem!! :) :) Tack snälla Frida. Nu har jag en himla massa rolig läsning om kvällarna!



Nehe dags att göra oss iordning inför Bvc besöket.


Kommentarer

Postat av: Lina

Satan i gatan, det var en rejäl bunt med brud-porr!

2010-10-04 @ 15:36:39

Postat av: moster

Åh vad söt hon är mosters lilla skatt! Och duktig hålla på och rulla runt så där:) Hahaha sovande barn i baksätet;)

2010-10-04 @ 15:38:56
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Maria

Lina: haha brud-porr!! Feina grejer det här :)

Jag va som en barn på julafton när jag fick alla tidningar :D



Syrran:Det är det senaste, rulla runt! Hon laddar för att rulla över sin kusin!! Hämnden är ljuv ;)

Japp, varning sovande barn i bilen.

2010-10-04 @ 16:49:23
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Nicke.G

maria jag vill att du koncentrerar dej på o köra bilen istället för att hålla på o fota! lärde du dej inte på körskolan att hålla koll på vägen ? :)

2010-10-04 @ 21:09:07

Postat av: Sarah

(Titta, jag skrev rätt namn den här gången!) =o)



Håller med föregående talare. Har du inget trafikvett, kvinna! =oP Måste man spela Mora Träsk i bilen för att du ska koncentrera dig på körningen. HAHA!



Om det är någon kyrka ni ska kolla in för framtida bruk så är det Kristbergs kyrka. Lite utanför (typ Borensberg, helt ute på vischan liksom!!) men sååååå fin!



Puss!

2010-10-05 @ 09:37:12

Postat av: Maria

Nicke:Jag ska tänka på det till nästa gång (om det blir nån mer gång..haha)Aha är det vägen man ska hålla koll på? Trodde det va sina passagerare i bilen :P



Sarah:Först och främst...bra Sarah!! Skönt o veta att du vet vad du heter :P

Hahah, trafikvett är det dåligt med..du om nån borde ju veta det eller hittade du bara på att jag körde mot rött den där gången :P haha

Jaaa, Mora Träsk är nog det enda som kan få mig att koncentrera mig på vägarna ;)

Tack snälla...ska googla Kristbergs kyrka ögonaböj!



Puss

2010-10-05 @ 12:44:09
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Frida

Det var så lite så.:-)

Vet inte vilken sida av stan ni vill gifta er men vi ska ha Slaka kyrka. Den är underbar, och rosa. :-)

2010-10-05 @ 22:40:58
URL: http://Thisisfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback