Julen 2011

2011-12-29 @ 21:41:26

Då va den här julen över, swisch sa det! Jag va ändå ledig 4 dagar. 4 dagar!!! Tokskönt!
Det va full rulle nästan varje dag.
På julafton va vi först hos Markus föräldrar sen kom mina föräldrar till oss.
På juldagen va jag och körde ett bodypump pass ihop med Sarah vid lunch! Bara för att det är jul kan man inte lägga träningen på hyllan ;) haha sen va vi hemma och tog det lugnt, hängde med syrran och Skorpan
(Linus den stackarn jobbade julhelgen)
På annandagen åkte Markus, jag, Vilma, Skorpan och syrran över till Norrköping för att fira vår kusin som tagit examen och fyllt 25.
I tisdags firade Fam Asklund & Fam Forsberg jul :)

I onsdags va jag tillbaka på jobbet igen, 13-20 dag väntade mig. Mackan jobbade halvdag eftersom att jag började sent. Fick ett sms vid 8-hugget där Mackan skriver att han troligen inte kommer se så snygg ut när han kom hem. Ringde upp honom och han berättar att han fått en maskin i ansiktet och slagit av 2 flisor på 2 tänder och spräckt läppen på både in-och utsidan :( Stackarn!!
Idag jobbade jag 10-18 och imorgon kör jag 13-20.
Men imorgon börjar vi dagen med ett besök hos Bvc, dags för 1,5 års kontroll för lilla fröken Asklund.

Här kommer några bilder ifrån julen:





Nehe ni, nu har Vilma äntligen somnat (tog tid ikväll :/) och Mackan är hos Jens, nu ska jag ta mig en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback