3 veckor

2011-01-11 @ 10:46:17

I cirka 3 veckors tid så har Vilma nästintill sovit hela natten!!!
Hon har somnat mellan 20-21 på kvällen och sovit till 08-09 med undantag för EN nappinstoppning mellan 05-07. Såhär har våra nätter sett ut de senaste 3 veckorna :) Efter första natten så tänkte jag att det här kommer inte hända inatt igen...men tji fick jag.
Men inatt bröt Vilma den fina "sovahelanattentrenden", hon vaknade 00:30, 03:30, 06:45 och sen gick vi upp 07:45. Men lika glad är jag ändå för jag har fått sova hela nätter i 3-veckors tid! :)
Igårkväll när Vilma somnat så satt jag och pysslade, planerade med vårt bröllop....iiiiih!

När Vilma sovit klart sin förmiddagslur och ätit lunch så ska vi gå till Annelie för att spana in hennes och Eriks lägenhet samt fika och prata lite skit ;)

Ikväll kommer Mackan hem ♥


Kommentarer

Postat av: Sofi

Hej, när och vart är det ni ska gifta er? Såå nyfiken på alla andras bröllop..:D



Kram

2011-01-13 @ 13:01:13
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback