Ny vecka nya tag

2012-01-30 @ 12:06:20

Haft en supermysig helg med bara ett fåtal måsten :p Såntdär som att diska, laga mat, vattna blommorna,
åka och storhandla ..
I lördags förmiddag kom det en äldre man och köpte Mackans förstärkare m.m som han lagt ut på Blocket.
Så skönt, nu har vi blivit av med det och blivit några kronor rikare ;)
Efter det åkte vi på husvisning ute i Slaka, supermysigt hus, det låg på landet men ändå nära ett bostadsområde, dagis & skola fanns i närheten, huset va rött med vita knutar (!) M E N det va alldeles för lågt till tak på nedre plan och rummen va lite lite för små...Fan!! Det va verkligen superfint annars.
Men det är bara och leta vidare, spara pengar och leta vidare.
Efter Vilmas lur tog vi en sväng på stan, till JC, de har ju 30% på allt så jag shoppade mig ett
 par nya jeans och Mackan fick en kepa.
Sarah trillade in efter 17.30, dags att svida om till partyoutfiten för en partykväll (avtackning av Danne) med jobbet! Mycket trevligt kväll, som oftast när man går ut med jobbet. Träffade Lina ute också! :)
Tyvärr sprang jag aldrig på Emma & Milla....
I söndags förmiddag åkte vi till Maxi för en storhandling, 1900:- fattigare!
På eftermiddagen klädde vi på oss varmt för att gå till lekparken. Vid 16.30 kom Tobbe & Åsa hit på lite söndagsmiddag, mycket trevligt! De åker till Thailand på fredag och är borta 3 veckor!
Om Mackan och jag är avis? Näe, inte alls! *host*

Nehe ni, Vilma är på dagis och jag ska slänga i mig nåt att käka för att sedan bege mig till jobbet, 13-20 dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback