bad bad bad och så lite träning

2013-08-06 @ 23:22:17
Ligger i sängen och tittar på desperate housewives i sovrummet medans
Mackan sitter i vardagsrummet och spelar sitt nya tv-spel.
Här sitter vi inte och myser med varandra med tända ljus och lyssnar på regnet ;) haha
Igår körde vi nästintill en heldag i Himnabadet med Fam Gustafssons igår :)
 
På kvällen körde jag ett bodystep pass.
 
Idag hade vi tänkt att åka ut till Holmetorp men det skulle bli bra väder så vi tänkte passa på
att bada "en sista gång" innan semesterns slut.
Så vi körde ett bad i Himna idag med. Det började bra med soligt och blå himmel men ganska så
snabbt drog de mörka molnen in på himlen. Men vi hann med ett dopp, äta våran lunch.. vi var väl hemma kring 13.30. Då tog vi en sväng på stan och fixade några ärenden.
Medans Mackan lagade mat så pusslade Vilma och jag.
 
Efter kvällsmaten mötte jag upp Sarah för ett bodypump pass :)
 
Nehe ni, nu blev klockan alldeles för mycket ikväll med.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, jag trodde pusslet var ett stort kexchoklad först! :-)

Svar: Det hade inte varit helt fel om det varit en stor kexchoklad. Jag hade inte klagat ;)
Majjabajja

2013-08-07 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback