Efter regn kommer solsken....

2013-07-27 @ 08:32:59
....det passade väldigt bra igår!
Ungefär i samma stund som jag slog upp ögonen igårmorse
så fick jag ett sms av syrran, det regnar :(
Va fasen vi skulle ju bada....
Det blev en tripp till Cloetta fabriken istället så nu har vi godis
för ett tag framöver ;)
Hem för lunch, efter lunch påbörjade vi "projekt storstädning", började i badrummet.
Nu är avlopp/rör rensade, golv/handfat/toalett skurade, lådor rensade, gamla/utgångna saker är kastade m.m
Mitt i städning hör Forsbergs av sig och säger att de ska åka och bada..
trodde de skämta först, det stod ju som spön i backen nyss men icke, det hade spruckit upp och va riktigt fint.
Så vi styrde bilarna mot Stureforsbadet:
 
  
 
Nu kurrar det i både min och Vilmas mage så nu ska vi väcka Mackan och sen äta frukost.
Vi får se vad vi hittar på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback