Lördag, söndag, måndag och lite tisdag

2013-07-09 @ 22:53:42
 Våran lördag:
Förmiddag i Tinnis.
 
På eftermiddagen blev Vilma och jag firade
av farmor/farfar & mormor/morfar.
Vilma fick ett pippitält, lillagubben figur,
2 fina ugglor och en peng till sitt sparkonto.
Jag fick kökshandduk, grytvante, grytlapp, funktionströja,
pengar till nya träningsskor.
På kvällen tog vi med oss picknickfilten, gick förbi pizzerian och köpte med oss pizza
och satte oss i trädgårdsföreningen och åt. Supermysigt!
Tog vägen förbi lekparken innan vi gick hem.
Mackan hojjade till Jens och tog ett par öl och snackade skit.
Jag la mig i soffan och tittade på desperate housewives.
 
I söndags spenderade vi nästan hela dagen (10-16)
vid Rängen med Fam Forsberg!
Sån himla härlig söndag!
Bilder lånade från syrrans blogg:
 
 
I måndags va jag ledig, då tog vi en sväng till Tinnis ihop med Anna och Skorpan.
 
Efter Tinnis styrde vi vagnarna hemåt för lunch,
sen möttes vi upp på gatan igen för att åka och plocka jordgubbar.
Forsbergs åkte vidare till Maxi och Vilma och jag åkte hemåt
för att ta en sväng på stan med siktet inställt på present åt Sarah :)
På kvällen mötte jag upp min fina vän Sarah för
ett bodystep pass :)
 
I förmiddags åkte Vilma och jag ut till Holmetorp.
Strax efter 11 åkte jag in mot jobbet.
Markus hämtade hem lillskruttan efter han slutet jobbet.
 
Imorgon är Vilma och jag lediga.
Vi får se vad vi hittar på, inga planer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback