Nedräkning ....

2013-07-13 @ 22:34:52
 Mackan spelar tv-spel och jag har pysslat lite med en födelsedagspresent.
Nu är det snart läggdags men tänkte hinna med ett kort inlägg.
Som jag ser fram emot semestern!
I torsdags jobbade jag 10.30-19.30 och i fredags jobbade jag 9.30-19.30
och så har jag jobbar 9.30-17.00 idag och imorgon kör jag 11.00-17.00.
När jag gått till garaget tors, fre och lör morgon så har det vart kanonvarmt, är ju sådär
sugen på att sätta sig i bilen och styra mot jobbet :(
Men men, bara att gilla läget.....
Markus åkte ut med Vilma till Holmetorp i onsdagskväll, själv
traskade jag ner till Mörners uteservering för lite Afterwork med kollegor/gamla kollegor :)
Mycket trevligt!
Vilma har haft det jättebra ute hos farmor och farfar.
I torsdags hade hon och farmor varit i Himnabadet, i fredags hade hon hjälpt
farfar att lägga plattor m.m.
Markus hämtade hem henne i fredags efter jobbet.
Idag har de två varit i Himnabadet mellan 10-14 och sen tittade
de förbi mig på jobbet, fick lite ny energi efter att ha pussats & kramats med
min lilla korv ♥
Sablar vad lugnt det varit på jobbet idag, inte konstigt med tanke på det fina vädret.
Men jisses vad segt det är att jobba, känns som att det bara varit jag och Sarah i butiken
hela dagen. Riktigt så illa va det väl inte, det kom en och annan kund ibland.
Annars har vi mest roat oss med att fylla på varor och lägg in i orderförslag.
Eliten går ju på semester imorgon kl 17.01 ;)
Så nu har vi skyltat om bord, fyllt på varor, beställt varor, lagt in i orderförslag m.m
Samt skrivit en lång lapp på hur man gör saker och ting på jobbet ;) haha
 
I onsdags när Vilma och jag va lediga så hade vi ju inte direkt
25 grader, strålande sol och blå himmel :p
Satan vad det regnade, åskade. blixtrade...
Vi höll oss mest inne men vi vågade oss ut en sväng på eftermiddagen
för att posta ett paket, samt hämta ett.
 
Nehe ni, läggdags!
Imorgon när jag slutat jobbet så blir det att gasa hem och äta kvällsmat med familjen
sen packar vi in oss i bilen och styr med Karlstad för att hälsa på min barndomskompis
Cissi och hennes kille Christian, deras lilla Victor på 3 månader samt hundarna Zorro och Vera.
Vi ska bo hemma hos dem, får se vem som är tröttast efter denna vistelse, vi eller dom ;) haha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback