Varamon och Tinnis

2013-07-22 @ 21:52:02
I söndags körde vi en heldag i Varamon med Tobbe & Åsa :)
 
Idag tog vi en tripp ut till Tornby, efter att ha kört sol och bad i flera dagar
så tog vi en liten paus. Så vi spanade in XXL och Lager 157.
Jag hittade ett par nya träningsskor för min födelsedagspeng.
och 2 par jeans på Lager 157 för 300:- (!)
 
En sväng förbi Maxi för att fylla på kyl och frys.
Tur vi hade med oss Pippi Långstrump så vi orkade bära hem alla påsar ;)
 
Men efter lunchen kunde vi inte låta bli, det blev sol & bad i alla fall.
Denna gång körde vi Tinnis.
 
På kvällskvisten drog jag på mig träningskläderna
och mötte upp Sarah och Therese för ett bodystep pass!
 
Nu ska snart soffläget bli sängläge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback